مگافون تاجیکستان به مشتریان تجاری خود یک مکالمه مخابراتی مبتنی بر شبکه تلفن همراه

صفحه اصلی / اخبار / صفحه اصلی / مگافون تاجیکستان به مشتریان تجاری خود یک واکی تاکی مبتنی بر شبکه تلفن همراه

ارائه می دهد

MegaFon تاجیکستان به مشتریان تجاری خود یک واکی تاکی مبتنی بر شبکه تلفن همراه ارائه می دهد 10 سپتامبر 2020 ساعت 15:24

01 Avesta.Tj | 09/10/2020 | مگافون تاجیکستان فناوری جدید PoC را به مشتریان شرکتی خود ارائه داده است. به شما امکان می دهد ارتباط گروهی فوری بین کارگران را برای مدیریت گردش کار و خدمات کنترل و کنترل شرکت ترتیب دهید.

دستگاه های کاربری بر اساس شبکه تلفن همراه MegaFon تاجیکستان کار می کنند – یکی از پیشرفته ترین در کشور ، سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار MegaFon تاجیکستان گزارش می دهد.

فناوری PoC (Pushtotalkovercellular) برای استفاده از ترمینال PoC موبایل به عنوان مخابره صدا طراحی شده است. با این حال ، این از معایب تلفن های هوشمند و واکی تاکی برخوردار نیست. اگر یک واکی تاکی سنتی فقط صدا را در فواصل نسبتاً محدود انتقال می دهد ، پایانه های PoC قادر به ارسال فایل های چندرسانه ای – عکس و فیلم – هستند و محدودیتی در دامنه ندارند. و در مقایسه با تلفن های هوشمند ، دستگاه های PoC در شرایط سخت در برابر کار مقاوم تر هستند (آنها نیازهای M11-5T0-810G را برآورده می کنند ، و IP54 حتی در شرایط دشوار محیطی یک راه حل طولانی مدت را تضمین می کند). بعلاوه ، آنها برنامه ها و برنامه هایی ندارند که باعث حواس پرتی شود کارمندان از محل کار.

“PoC یک خروجی برای شرکت هایی است که متخصصان آنها از راه دور کار می کنند ، به عنوان مثال آنها در سراسر کشور سفر می کنند یا در سایت های تولید هستند. اعزام کننده یا مدیر در هر زمان می تواند محل کار را بررسی کند ، حتی اگر در منطقه دیگری از تاجیکستان است با او تماس بگیرید. این یک روش بسیار مناسب برای مدیریت شرکت های حمل و نقل و تدارکات ، کنترل تولید و یا برگزاری جلسات گروهی با سایر دفاتر و شعب است. ”

اپراتور دو مدل پایانه PoC به کاربران خود ارائه می دهد. Hytera PNC370 به نظر یک واکی تاکی استاندارد است ، اما دارای اتصال بی سیم با لوازم جانبی صوتی بلوتوث ، هندزفری است و از عملکرد موقعیت جغرافیایی پشتیبانی می کند. Hytera PNC550 به عنوان یک گوشی هوشمند طراحی شده و به سیستم عامل Android 8.1 مجهز شده است. هر دو ترمینال PoC ضد ضربه هستند ، که برای کار در تولید مهم است ، آنها با قابلیت اطمینان بالای ارتباطات و صدای شفاف متمایز می شوند – سر و صدا “تولید” پس زمینه سرکوب می شود. و به لطف شبکه توسعه یافته شرکت MegaFon تاجیکستان ، “رادیوهای تلفن همراه” عملاً در کل منطقه جمهوری در منطقه دسترسی باقی می مانند.