MegaFon تاجیکستان نحوه تربیت حرفه ای را گفت


MegaFon تاجیکستان نحوه پرورش حرفه ای را گفت 21 سپتامبر 2020 ساعت 15:44

12 Avesta.Tj | 09/21/2020 | MegaFon تاجیکستان همچنان دانش مفیدی را به اشتراک می گذارد. مدیر انتخاب ، آموزش و توسعه پرسنل گاندژینا راخیموا در پخش مستقیم جدید در حساب های شبکه های اجتماعی اپراتور شرکت کرد.

سرویس مطبوعاتی مگافون تاجیکستان گزارش داد ، مشتریان این اپراتور یاد گرفتند که چرا باید کارمندان خود را توسعه دهند و مهمتر از همه ، چگونگی انجام آن است تا نتیجه تأثیر مثبت بر کل کسب و کار داشته باشد.

در جریان پروژه MegaFon Live ، جلسات متعددی با متخصصان بخشهای مختلف شرکت در حال حاضر برگزار شده است. آخرین باری که میهمان پخش نیز یکی از کارمندان بخش منابع انسانی بود – وی به نامزدها گفت چگونه می توانند مصاحبه را با موفقیت پشت سر بگذارند. و اکنون نمایندگان اپراتور پیشنهاد کردند که از زاویه دیگری به روابط کار نگاه کنند.

“ما اغلب می گوییم که کارمندان ثروت اصلی شرکت هستند. و می تواند با سازماندهی مناسب فرآیند توسعه پرسنل افزایش یابد. خوشحال شدم که بهترین روشهایم را به اشتراک می گذارم. من مطمئن هستم که این نکات به سایر شرکتها کمک می کند تا تیم خود را تقویت کنند! ” – می گوید گاندژینا راخیمووا.

همانطور که کارشناس متذکر می شود ، پیشرفت کارمندان فقط در آموزش مداوم ، توسعه حرفه ای نیست. این مهم است که کارکنان اهداف کار خود را ببینند و درک کنند که دستیابی به این اهداف به هر یک از آنها بستگی دارد. اینگونه است که همکاران و همکاران رئیس در شرکت رشد می یابند.

“ما بیش از یک بار پخش زنده داشته ایم ، اما شاید برای اولین بار ، ما نه تنها با مشترکان ، بلکه با همکاران – متخصصان منابع انسانی دیگر شرکت های تاجیکی – مشاوره حرفه ای را ارائه داده ایم. به اشتراک گذاری بهترین شیوه های منابع انسانی بسیار مهم است. اگر هر سازمان حتی یک قدم کوچک به جلو و بالا در این مسیر بردارد ، کل اقتصاد کشورمان انگیزه ای برای توسعه دریافت می کند. ما واقعاً می خواهیم مردم تاجیکستان دقیقاً این هدف را در پیش روی خود ببینند “. آنا ژدانوا ، مدیر منابع انسانی MegaFon تاجیکستان گفت.