MegaFon تاجیکستان شبکه سالن های Khatlon را افزایش داده است


MegaFon تاجیکستان شبکه سالن های Khatlon را افزایش داده است 1 اکتبر 2020 10:51 صبح

 11 Avesta.Tj | 01.10.2020 | مگافون تاجیکستان به توسعه شبکه خرده فروشی خود در منطقه خاتلون ادامه می دهد و بهترین خدمات را در این منطقه به مشترکان خود ارائه می دهد.
سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار MegaFon تاجیکستان گزارش می دهد

یک سالن تجاری با نام تجاری جدید در شهر بخار در خیابان Dustia Khalkho 44A ، نزدیک موسسه زبان های خارجی افتتاح شده است.

توسعه شبکه خرده فروشی یکی از اولویت های کاری اپراتور است. سالن های مارک دار به شما امکان می دهند تا به مشترکان نزدیکتر باشید ، به آنها کمک می کنید تا هر گونه مشکل ارتباطی را در راه کار ، خانه یا خرید حل و فصل کنند – به همین دلیل مناسب ترین مکان ها برای نقاط خدمات جدید انتخاب می شوند.

“در تلاش برای بهبود در دسترس بودن خدمات برای مشترکان ، ما دائما در حال افتتاح سالن های جدید در منطقه خاتلون هستیم. فقط در سال جاری ، تعداد آنها در منطقه تقریبا 30 درصد رشد کرده است. علاوه بر این ، خرده فروشی کانال اصلی اتصال مشتریان جدید است. سالن های افتتاح شده در سال 2020 به افزایش 6 درصدی اتصالات نسبت به سال گذشته کمک کردند. “، مجید سایتاسانوف ، مدیر بخش منطقه ای MegaFon تاجیکستان در منطقه ختلون می گوید.

طیف کاملی از خدمات در سالن های مارک دار اپراتور از جمله تعویض و ترمیم سیم کارت ها ، راه اندازی گجت ها و دستگاه های تلفن همراه در اختیار بازدید کنندگان قرار دارد. این شرکت قصد دارد شبکه خرده فروشی را برای ارائه خدمات با کیفیت به بیشتر ساکنان منطقه تا حد امکان توسعه دهد.