MegaFon تاجیکستان شبکه را در GBAO

تقویت می کند

MegaFon تاجیکستان شبکه را در GBAO تقویت می کند

31 اوت 2020 ، 13:32

11 Avesta.Tj | 08/31/2020 | با توجه به خدمات مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار MegaFon تاجیکستان ، نخستین اپراتور فرصتهای دیجیتالی جدید مدرن سازی شبکه در GBAO را به اتمام رسانده است.

در جریان کار فنی ، شبکه 4G در شهر خورگ تقویت شد که به لطف آن ساکنان مرکز منطقه و روستاهای مجاور می توانند با سرعت بالاتر از اینترنت موبایل استفاده کنند. علاوه بر این ، در زمینه های GBAO ، شاخص های کیفیت شبکه 3G نسل قبلی بهبود یافته است.

در ماه های تابستان ، MegaFon تاجیکستان با نصب ایستگاه های پایه اضافی در سطح شهر خارگ ، شبکه نسل چهارم خود را تقویت کرد. این امر باعث افزایش تعداد کاربرانی می شود که می توانند همزمان با حداکثر سرعت از طریق دستگاه های تلفن همراه به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

همچنین شبکه 3G ایجاد شده است که از طریق آن بخش قابل توجهی از ترافیک صوتی مشترکین اپراتور عبور می کند. برای افزایش سهم تماس های موفق ، ایستگاه های پایه جدید نسل سوم در مناطق شوگان ، روشان ، دروز و ونج نصب شده است.

“در حین ساخت شبکه در GBAO ، یک ساختار” چند لایه “را به دست آورد ، ما ایستگاه های پایه ای از چندین نسل به طور همزمان – از 2G تا 4G – کار می کنیم. و به نفع مشترکین ، ما همچنان آن استانداردهای ارتباطی را ارائه می دهیم که بهترین کیفیت اینترنت موبایل و اتصالات صوتی را تضمین می کنند. رحیم سادشانوف مدیر بخش منطقه ای مگافون تاجیکستان در GBAO می گوید: من مطمئن هستم که نتایج نوسازی شبکه از قبل مورد توجه مشترکین قرار گرفته و مورد استقبال مشترکین قرار گرفته است ، همچنین می خواهم توجه داشته باشم که همه مراکز اداری GBAO اینترنت پر سرعت 4G از MegaFon دریافت می کنند. ”