MegaFon Life به متوقف کردن ترافیک اینترنتی پرداخت شده

کمک خواهد کرد

MegaFon Life به متوقف کردن ترافیک اینترنتی پرداخت شده کمک خواهد کرد

27 اوت 2020 ، 15:58

11 Avesta.Tj | 27.08.2020 | MegaFon تاجیکستان برای جلوگیری از هزینه های غیر ضروری ، خدمات تعرفه ای رایگان را به مشترکان ارائه داده است. “Stop Paid Traffic Internet” اگر بسته موجود در تعرفه تمام شود ، انتقال داده را محدود می کند. منابع آزاد به فعالیت خود ادامه خواهند داد

با توجه به خدمات مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار MegaFon تاجیکستان ، این گزینه فقط برای آن دسته از مشترکانی که از Wallet در برنامه موبایل MegaFon Life استفاده می کنند در دسترس است.

“سرویس جدید اجازه نخواهد داد از تعادل مشتری در انتهای ترافیک اینترنت که در تعرفه / بسته تعبیه شده است استفاده کنید ، زیرا ترافیک پرداخت شده تقریباً در لحظه ای که مشترک از بسته خود خارج می شود محدود است. بعلاوه ، مشتری خودش تصمیم می گیرد که آیا بسته های اینترنتی اضافی را بهم متصل کند یا محدود به آن منابعی باشد که بدون محدودیت در تعرفه ارائه می شوند. به عنوان مثال ، در تعرفه “روشن کنید! ارتباطات “شبکه های اجتماعی” فیس بوک “،” اینستاگرام “،” VKontakte “،” Odnoklassniki “و همچنین پیام رسان های WhatsApp و Viber و دیگران که در تعرفه قرار دارند ، در هر صورت ، همچنان در دسترس خواهند بود. محدودیت ها فقط روی ترافیک پرداخت شده تأثیر می گذارد. “توضیح می دهد که مدیر بازرگانی مگافون تاجیکستان ، جمشید بابوالیف ، مدیر تجاری مگافون تاجیکستان توضیح می دهد.

برای استفاده از سرویس Stop Paid Traffic Internet ، مشترک باید از برنامه Wallet در برنامه MegaFon Life استفاده کند. می توانید سرویس جدید را با استفاده از دستور USSD * 5001 # یا در “حساب شخصی” که از طریق برنامه “MegaFon Life” نیز موجود است ، فعال کنید. سرویس “Stop Paid Traffic Internet” بصورت رایگان ارائه می شود.

این گزینه تقریباً بلافاصله پس از پایان بسته ترافیک اینترنت مشترک آغاز می شود. تا این لحظه می توان از مقدار کمی از ترافیک پرداخت شده استفاده کرد ، اما برای مبلغی که بیش از 0.10 دلار نباشد.

سرویس جدید بدون مدت اعتبار ارائه می شود – دیگر نیازی به اتصال مجدد آن پس از مدتی نیست. خدمات در کلیه برنامه های تعرفه موجود است و با تغییر تعرفه غیرفعال می شود