میخائیل افرموف در نقش یک خون آشام با یوری استویانف

جایگزین شد

در ابتدای زمستان ، میخائیل افرموف کار در مجموعه طنز “خون آشام های گروه میانه” به کارگردانی آنتون ماسلوف را آغاز کرد. او به نقش اصلی دعوت شد – پدربزرگ اسلاوا ، و اگر به طور رسمی ، پس از آن استانیسلاو ورنیدوبوویچ. این رهبر خون آشام های اسمولنسک است. آنها ساکت و آرام زندگی می کنند ، می دانند چگونه دوست داشته باشند ، توانایی خوبی دارند ، به قانون احترام می گذارند. تاتیانا داگیلوا نقش نگهبان خون آشام را حفظ می کند که نظم را حفظ می کند. این فیلم همچنین بازی کرده و فیلمبرداری شده است: اکاترینا کوزنتسوا ، آرتم تاکاچنکو ، اولگا مدینیچ ، میخائیل گاوریلوف ، دیمیتری چوبوتارف ، گلب کالویژنی ، دیمیتری لیسنکوف ، الکساندر اوستیوگف

و اگرچه خون آشام ها به نوعی عجیب است ، اما شما نمی توانید از سرنوشت آنها دور شوید ، بنابراین آنها همانطور که انتظار می رود خون می نوشند. اما طبق برنامه ، آنها هنوز از افرادی که کنار هم زندگی می کنند بهتر هستند. یک روز ، مردان بی خون در یک نخلستان پیدا می شوند. خون آشام ها باید یک زندگی آرام را فراموش کنند.

در ابتدا قرار بود پروژه ای طولانی مدت باشد که برای چندین فصل طراحی شده است. در نتیجه ، با مشارکت میخائیل افرموف ، آنها موفق به شلیک 40 درصد از مواد شدند. ابتدا همه گیری ایجاد شد و کار به حالت تعلیق درآمد و پس از آن تصادفی رخ داد که منجر به کشته شدن یک نفر شد ، دادگاه ها آغاز شد و بازیگر اصلی سریال اکنون در زندان است. یوری استویانوف در مجموعه مجموعه. عکس از خدمات مطبوعاتی START

یوری استویانوف جایگزین او شد. او خودش به خوبی درک کرده است که کاملاً رضایت خود را برای شرکت در پروژه به جای افرموف می مکد. اما داستان بسیار پیچیده تر است. این پروژه طولانی مدت است. وقتی همه چیز تازه آغاز شده بود ، یوری استویانوف به نقش پیرترین خون آشام ها دعوت شد. او در قسمت آزمایشی جشنواره خلبانی در ایوانوو در سال 2018 بازی کرد. در آنجا استویانوف حتی به عنوان بهترین بازیگر سریال خلبانی جایزه دریافت کرد. و اکنون این نامه برای او مانند نامه امنیتی است ، زیرا فعالان ناآرام ما ، که روز گذشته مارک افرموف کردند ، مطمئناً برای دفاع از او در مقابل “خائن” استویانف عجله خواهند کرد.

پروژه روشن شد ، و سپس آزمایش آغاز شد ، که برای بسیاری از فیلمسازان ما آشنا بود. تقریباً برای یک سال و نیم نمی توان آن را تولید کرد. و وقتی موضوع از زمین خارج شد و دوباره به سمت استویانوف برگشت ، او دیگر نمی توانست در فیلمبرداری شرکت کند ، زیرا در حال کار بر روی تصویر دیگری بود. نویسندگان پروژه برای مشاوره به او مراجعه کردند: با چه کسی او را جایگزین کنند. استویانوف از دو نامزد نام برد: رومن مادیانوف و میخائیل افرموف ، علاوه بر این ، وی شرط كرد كه نفر اول برای سینمای محبوب خوب است و نفر دوم برای چیزی خوب است. این انتخاب به نفع جنجالی افرموف انجام شد. همه چیز به این ترتیب شروع شد. میخائیل افرموف در کنار تاتیانا دوگیلوا و کارگردان آنتون ماسلوف. ژانویه 2020 عکس از خدمات مطبوعاتی START

میخائیل افرموف بلافاصله این نقش را پسندید. او عمق مشخصه روح روسی را در او دید. کار شروع شد ، همه خوشحال بودند ، اما زندگی در اجرای برنامه ها دخالت کرد.

“آنتون ماسلوف” کارگردان ، اوضاع را توضیح می دهد: “هنرمند فوق العاده” میخائیل افرموف “، به دلایل مشخص ، نمی تواند به بازی در این مجموعه ادامه دهد. – از آنجا که کار او در این نقش به پایان نرسیده است ، تنها گزینه ممکن برای اجرای پروژه جایگزینی هنرمند است. یوری استویانوف در خلبان پروژه بازی کرد و اکنون به صحنه بازگشت. تیم کارهای زیادی در پیش دارد. ”

یوری استویانوف ، گرسنه به کار در هنگام شیوع بیماری ، پیشنهاد سازندگان “خون آشام های خط میانه” را پذیرفت. برای اینکه بیکار نماند ، او حتی کاری در رابطه با قرنطینه با همسرش پیدا کرد – او در مورد روابط خانوادگی ، وقتی همه شبانه روز با همسایه ها بودند ، در مورد مبارزه با ویروس کرونا به طرح های کوتاه تلفن می زد. وی پروژه اینترنت خود را Stoyanov در Isolation نامید. و اکنون امکان کار زنده ظاهر شده است. فیلمبرداری در مسکو ، منطقه مسکو و اسمولنسک انجام خواهد شد. بنابراین اسمولنسک به شهری متوسط ​​در مرکز روسیه تبدیل می شود ، جایی که خون آشام های غیرمعمول و “مهربان درون” زندگی می کنند. پدربزرگ-خون آشام جلال – میخائیل افرموف. عکس از خدمات مطبوعاتی START

الکسی آکیموف ، تهیه کننده خلاق پروژه ، در مورد این ایده صحبت می کند: “من واقعاً دوست دارم وقتی عرفان و زندگی روزمره به طرز ماهرانه ای در سینما بهم آمیخته شوند. سپس ، در درون یک داستان زندگی عادی ، عرفان شما را از واقعیت بیرون نمی کند ، به نظر نمی رسد یک افسانه باشد. این فقط یک تزئین اضافی می شود و به داستان چرخش ها و فرصت های جدیدی می بخشد. “خون آشام های خط میانی” فقط یک هفته از زندگی خون آشام ها در یک شهر استانی روسیه است. اما این هفته برای آنها بسیار طوفانی خواهد بود! معلوم می شود که آنها فقط دوست دارند ، از خانواده خود محافظت می کنند ، به محل کار خود می روند و با مشکلات کلاسیک پدران و فرزندان روبرو می شوند. علی رغم این واقعیت که “متفاوت” هستند ، اغلب خون آشام ها از انسان بهتر هستند. به افراد کنار خود توجه کنید ، شاید معلوم شود که … یک فرد فوق العاده است! ”

میخائیل افرموف موفق شد قبل از همه گیری در “دروازه کهکشان” ساخته جانیک فایزیف شلیک کند و در “اسب کوچک لگنده” ساخته اولگ پوگودین تزار بازی کند. هیچ کس آنجا را قطع نخواهد کرد.