شرکت مختدژیر ، استاراشان ، راوشان و سورو آن را به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتسال تاجیکستان

مخودژیر ، استاراوشان ، راشان و شرکت سورو به نیمه نهایی جام فوتسال تاجیکستان راه یافتند 29 آگوست 2020 ، ساعت 10:00

08 Avesta.Tj | 20/8/2020 | در روز جمعه ، 28 اوت ، چهار بازی مرحله یک چهارم نهایی جام فوتسال تاجیکستان برگزار شد. طبق نتایج آنها ، “موخدژیر” و “شرکت سورو” پایتخت ، “روشن” و “استاراوشان” از کولیاب به مرحله 1/2 نهایی رسیدند.

به گفته مرکز مطبوعاتی FFT ، جالبترین و مهیجترین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی دوشنبه “موخدژیر” و خوجند “سیپار” بود.

زمان اصلی جلسه با تساوی – 1: 1 به پایان رسید. خوجندیان با ضربه دقیق باخودور خودجایف به دروازه باختیور سلیف پاسخ دادند. در وقت های اضافه ، سیپار با گل دیلشود سالوموف 2 بر 1 پیش افتاد. با این وجود بازیکنان فوتسال سیپار نتوانستند نتیجه پیروزی را حفظ کنند. در آخرین ثانیه های نیمه دوم دوم ، موخدژیر با تلاش های باختیور سلیف – 2: 2 وضعیت موجود را بازیابی کرد.

در ضربات پنالتی ، نوریدین جابوروف دروازه بان ساکنان دوشنبه به طرز ماهرانه ای چشمک زد و سه ضربه را از روی “نقطه” دفع کرد. در نتیجه – 3: 2 – “موهوجیر” فراتر می رود.

در جفتهای دیگر ، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتسال شرکت سورو یک شکست بزرگ بر Ittifok متحمل شد – 11: 2 ، و استاراوشان تیم فرمول 55 را دریافت کرد – 7: 1.

زمان اصلی دیدار تورسونزادوسکی “سمندر” و کولیابسکی “روشن” با تساوی 6 – 6 به پایان رسید. و در وقت های اضافی اضافی ، بازیکنان فوتسال Kulob توانستند پیروزی را بدست آورند – 11: 6.

بنابراین ، در مرحله 1/2 نهایی جام فوتسال تاجیکستان ، که در 9 سپتامبر برگزار می شود ، “Mukhodzhir” – “Company Soro” و “Istaravshan” – “Ravshan” به مصاف هم می روند. مسابقه نهایی جام تاجیکستان 2020 در تاریخ 12 سپتامبر در مجموعه ورزشی کسری ورزیش در خوجند برگزار می شود.