گنجشک ها در جشنواره قلمرو

مورد اصابت قرار گرفتند

اگر همه گیری نبود ، افراد تئاتر از کشورهای مختلف به مسکو می آمدند. اما اکنون آنها تمرکز خود را بر روی خودشان گذاشته اند. اما برنامه فیلم شامل فیلم های مرتبط با هنر و فیلمبرداری در سراسر جهان ، تا کنگو است.

“دانشگاه پرندگان” توسط تئاتر اقدامات متقابل هنرمندان Shifra Kazhdan ، Lyosha Lobanov ، Ksenia Peretrukhina و تهیه کننده Alexandra Moon ایجاد شد. این انجمن خلاق قبلاً از ماجراجویی “موزه حمله بیگانگان” شناخته شده است. و اکنون دوباره در اتاق های بویار STD عملکرد جدیدی ارائه شده است ، شرکت کنندگان در آن به دنبال پرندگان رفتند. برخی از بینندگان بلافاصله به آنچه در انتظارشان است علاقه مند می شوند: یک واکر یا یک پرستار. معلوم شد – یک واکر با یک پرستار کوچک در درس پرنده. تماشاگران بال دار

در روزهای قرنطینه ، تماشای پرندگان در شهری رایج شد ، وقتی افراد در گروه های کوچک یا به تنهایی به صدای آنها گوش می دادند. چیزی مشابه در اتاق های بویر تولید شد. تماشاگران با اولگا ولاسوا ، خواننده و سرپرست گروههای Praktika و interaACTive ، و ناتالیا سوکولوفسکایا ، پیانیست ، برنده مسابقات بین المللی ، یک ساعت سفر در هزارتوی خود را طی می کنند. بلافاصله در گرگ و میش سالن طاقی دار با خانه های نگهداری از حیوانات خانگی پیدا می شویم ، از آنجا تریل های مختلفی شنیده می شود. روی دیوار نوشته شده است: “انسان برای انسان پرنده است.” ما از یک گالری غم انگیز عبور می کنیم ، جایی که شما احساس می کنید در یک قلعه قرون وسطایی با پرتره های خانوادگی خود هستید. فقط به جای خانم ها و بزرگان ارجمند ، یک جغد خنده دار ، یک جفت هوروس ، یک پرنده عجیب موآ که قبلاً در نیوزیلند زندگی می کرد ، ما را نگاه می کند. شمع ها می لرزد و صورت پرندگان را روشن می کند و شما نمی توانید یک نگاه اجمالی را در اطراف ببینید.

در یکی از اتاق ها ، اولگا ولاسووا با تقلید ماهرانه از صدای پرندگان ، یک درس پرنده می دهد. شما می توانید به او بپیوندید ، اما تعداد کمی آماده هستند – ما حتی نمی دانیم چگونه سوت بزنیم. به عنوان دانش آموزان مدرسه ، پشت میز خود نشسته ایم و با پنج نوع اصلی سیگنال های پرنده آشنا می شویم. هر میز مجهز به وسایل کمک دیداری است. یکی از آنها حاوی اطلاعاتی در مورد کبوتر شر آمی است که 194 سرباز را که در اکتبر 1918 به محاصره آلمان افتادند نجات داد. با پرواز 25 مایل در 25 دقیقه ، از ناحیه قفسه سینه زخمی ، از دست دادن چشم و پا ، پیام مهمی را ارائه داد. برای این شاهکار ، امی صلیب نظامی فرانسوی ، مدال طلای انجمن کبوتران خانگی آمریکا اهدا شد و پس از مرگ از آن یک حیوان شکم پر ساخت که هنوز در موزه نگهداری می شود. نوارهای کاغذی نشان می دهد که آینده پرندگان در معرض خطر است. در روستاهای اروپا جمعیت به نصف کاهش یافته و در انگلیس از سال 1970 برخی از گونه ها 90 درصد کاهش یافته اند.

اما قابل توجه ترین چیز فیلم های خبری است که نابودی گنجشک ها در چین را نشان می دهد. طبق مطالعات انجام شده در آنجا ، آنها به این نتیجه رسیدند که می توان 35 هزار نفر را با غلات غذای پرندگان تغذیه کرد. ساکنان چین به خیابان ها آمدند ، فریاد زدند ، گلدان ها و طبل ها را زدند ، اجازه نشستن گنجشک های بدشانس را ندادند ، که بیش از 15 دقیقه نمی تواند در پرواز باشد. پرندگان شکنجه شده مرده روی زمین افتادند. احساس می شود از لاشه آنها باران آمده است. برای اجساد پاداشی در نظر گرفته شده بود. در نتیجه ، بیش از دو میلیون گنجشک منهدم شدند و تا پایان سال 1958 تقریباً از بین رفته بودند. اما مزارع پر از کرم ملخ و ملخ شد ، محصولات از بین رفت و کشور به قحطی تسخیر شد. گونه های منقرض شده پرندگان که فقط در پرتره ها باقی می مانند

بعد از وقایع نگاری قاتل ، یک مراسم مذهبی برای گونه های منقرض شده پرندگان شنیده می شود ، و شما می توانید بالهای سفید عظیم ، تقریباً مثل یک فرشته را امتحان کنید و خود را در حال پرواز احساس کنید. نکته اصلی تصاویر بصری نیست ، بلکه صداها است: مشتی برنج که به حوضه می ریزد ، آوازهای پرندگان و تقلید از آنها. آهنگساز الکسی ندژاروف با این همه امتیاز پیچیده ارائه شد. می توان گفت که این روند فصل است. تقریباً هر روز در مسکو در Golden Mask می توان چنین اجراهایی را دید که می شنوید در جایی که اصوات از کنش ها و کلمات مهمتر هستند.