کلیپ های جدید ستاره ها: از عرفان تا کلاسیک های سینما

ژوکوف ، آرتیک و آستی ، پاییز طلایی

این واقعیت که رهبر “دست ها بالا می رود!” و دو نفره Artik & Asti یک آهنگ مشترک ضبط کردند ، هیچ چیز هیجان انگیزی نبود. سرانجام این دو ماشین ضربه ، مانند کلاسیک های فیلم شوروی ، یکدیگر را پیدا کردند: “تو جذاب هستی ، من لعنتی جذابم ، چرا وقت تلف می کنی؟” عنوان این آهنگ نیز بسیار سینمایی است – “مسکو به اشک اعتقاد ندارد”. خود این کلیپ عاری از آسیب های پاپ استار است و در ژانر طراحی فیلم ساخته شده است. کمپانی ستاره در حال قدم زدن در اطراف مسکو است ، آهنگی شاد به نظر می رسد. علاوه بر ستاره های پاپ ، و همچنین ساشا اسپیلبرگ ، وبلاگ نویس و آنجل جوان ، پسر سرگئی ژوکوف ، تئاتر بولشوی ، خاکریز Raushskaya ، پل بولشوی اوستینسکی و البته آسمان خراش روی کوتلنیچسکاایا ، جایی که قهرمان ولادیمیر منشوف از زندگی پایتخت لذت می برد. “ما در یک گروه کوچک تیراندازی کردیم. هیچ کاروانی از تریلرها ، جرثقیل سینما ، انبوهی از نور و سایر ویژگی های فیلمبرداری وجود نداشت. “سرگئی ژوکوف به ZD گفت. – بنابراین ، موقعیت های خنده دار به طور مداوم هنگامی اتفاق می افتد که کسانی که تازه در خیابان ها قدم می زدند با آستی یا ژوکوف برخورد می کردند. برخی سعی کردند تعجب خود را پنهان کنند و از آنجا عبور کردند ، عده ای سلفی خواستند و حتی برخی از آنها را برای گرفتن عکس در این فیلم دعوت کردیم. “ عکس: instagram.com / levab2

“Bi-2” ، چارچوب کشیش ، کلیسایی در سن پترزبورگ

پس از بازگشت از فیلمبرداری در سن پترزبورگ ، لوا بی-2 در مصاحبه ای با ZD با کنایه گفت: “در این اوقات سخت ، وقتی که هیچ چیز کاملاً مشخص نیست ، ما ناگهان تصمیم گرفتیم ده میلیون روبل در این ویدئو سرمایه گذاری کنیم.” “Bi-2” به فیلمبرداری از بازدیدهای بالقوه آلبوم آینده ادامه می دهد و آنها این بار ویدیویی را برای آهنگ “God of the Damned” ضبط کردند. پس از فرقه دهه نود در جهنم و پیروزی فناوری های از راه دور در فیلم افسردگی ، نوازندگان به سرپرستی کارگردان ولادیمیر بشدین در عرفان مذهبی فرو رفتند. و در مقیاس بزرگی گذشت. دو شهر اضافی ، خروج تاج لووا با پوشیدن کاسبان کشیش در فضای داخلی Jaani Kirik. لوا به یاد می آورد: “این کلیسای لوتری تبشیری فعال به طرز شگفت انگیزی آداب و رسوم لیبرال دارد.” “ما به جز تخریب ساختمان ، همه چیز در آنجا مجاز بود.” شاید ما در مورد بلند پروازانه ترین ویدئو “Bi-2” صحبت کنیم و برای آهنگی با زمان بیش از سه دقیقه فیلمبرداری شده است.

Intars Busulis ، مجموعه پاپ ، جلوه های ویژه

مد لباس اهل لتونی مدت هاست که به اقیانوس داغ صحنه روسیه عادت کرده است و این بار خود را در فضای داخلی بسیار قابل احترامی پیدا کرده است. اینتارها به باشگاه معتبر ستارگان پیوستند و آهنگهایی را بر اساس شعرهای میخائیل گوتسیریف اجرا کردند و به نظر می رسد که او در آنجا احساس می کند در خانه است. بوسولیس قطعه رمانتیک شل “Time Goes Back” ساخته گوتسیریف و آهنگساز رضنیکوف را اجرا کرد و همچنین در ویدئوی این آهنگ بازی کرد. ویدئویی که توسط سرگئی سولودکوی کارگردانی می شود ، به محتوای یک گوشه گوش شباهت دارد. فضای داخلی فانتزی ، گرافیک مجلل ، تخریب و ایجاد زمان واقعی. و شخصیت Intars Buzuslis در چنین مناظر بسیار مفید بود. ظاهراً کاریزما به هنرمند اجازه می دهد تا بخش ایده آل از خنکای بالتیک را در مواردی که فوراً مورد نیاز است ، اضافه کند.