– هدف از این کار رواج هنر است و تجربه اخیر برگزاری مجازی” شب کتابخانه “و” شب موزه “نشان داد که مورد تقاضا و برخط. ماکسیم کسنزوف ، معاون وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه ، گفت: این قالب به هر کسی که می خواهد به متفاوت ترین نقاط فرهنگی روسیه برسد امکان پذیر می شود.

بنابراین ، در تئاتر کمدی و درام کامچاتکا ، می توانید اشعار سرگئی یسنین را گوش کنید. قرائت ها به 125 سالگی شاعر اختصاص دارد. فیلارمونیک ساراتوف میزبان کنسرت برتر ارکستر بادی ولگا-باند خواهد بود ، جایی که موسیقی آندری پتروف از فیلم های معروف شوروی مانند مرد دوزیست ، عاشقانه های اداری ، مراقب اتومبیل باشید ، عاشقانه ظریف ، یک کلمه به هوزار بیچاره بگو. ” و در کتابخانه اصلی یاکوتیا می توان اسرار ساخت چنگ یهودی و بازی با آن را یاد گرفت. همچنین می توانید از یک کنسرت راک غیرمعمول در یکاترینبورگ دیدن کنید ، جایی که تغییرات مدرنی از ساخته های چایکوفسکی پخش می شود.

هنرمندان ، نوازندگان و کارمندان موزه های مسکو بیش از 180 رویداد آنلاین را تدارک دیده اند. از جمله اقدامات آهنگساز و نوازنده الكساندر بولداچف است كه به مدت پنج ساعت ساز خود را می نوازد – چه به صورت انفرادی و چه با مهمان. و این وادیم آیلنکریگ و گروهش ، گروه شیک پمپیا ، آهنگساز الکترونیکی میشا میشچنکو ، الینا ریویچ ویرجوز ویولن ، ورونیکا کوژوخاروا ساکسیفونیست و خوانندگان تئاتر بولشوی هستند. کنسرت اختصاص داده شده به سیصدمین سالگرد چنگ کنسرت در انبار دایره ای برگزار می شود ، فضای آن توسط آثار ساشا فرولووا هنرمند تغییر شکل می یابد. و کارگاه آموزشی آندری بارتنف ، به نمایندگی از شاگرد وی ، هنرمند Vova Perkin ، اجراهایی را با لباسهای اصلی آماده می کند. پخش از ساعت 8 شب تا 1 بامداد ادامه خواهد داشت.

موزه مسکو همچنین یک برنامه بزرگ را آماده می کند. VKHUTEMAS (کارگاه های عالی هنری و فنی) – این صدمین سالگرد نهاد اصلی خلاق کشور ، که مسیر آموزش طراحی در روسیه را در قرن 20 تعیین کرد ، اختصاص داده خواهد شد. “این موسسه آموزشی در آغاز قرن گذشته ایده زبان هنری را زیر و رو کرد و رسالت فرهنگی ما گفتن در مورد آن است. و یک هفته بعد از “شب هنر” ، علی رغم همه چیز ، با رعایت تمام قوانین ایمنی ، چشمهایمان را می بندیم ، ما یک نمایشگاه آفلاین در مورد VKHUTEMAS افتتاح خواهیم کرد. بیش از 700 نمایشگاه در آن نمایش داده می شود. “آنا تراپکووا ، مدیر موزه مسکو می گوید.

تبلیغات از ساعت 2 بعدازظهر 3 نوامبر آغاز می شود و تا ساعت 2 بامداد ادامه دارد. با این حال ، هر رویدادی قوانین خاص خود را دارد – و بهتر است آن را در پوستر برنامه “شب های هنر” روشن کنید. بیشتر جریان ها در YouTube و رسانه های اجتماعی از جمله (و این اولین بار است) TikTok در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *