“او واقعاً با هنر زندگی می کند”: هنرمند شیلوف تولد خود را

جشن می گیرد

سرگئی سوبیانین ، شهردار مسکو ، تلگرافی را به الکساندر ماکسوویچ ارسال کرد که متن آن در وب سایت رسمی دفتر شهردار منتشر شده است. شهردار تاکید کرد: “کار متنوع شما با تمام عمق تاریخ و مدرنیته مسکو و روسیه را منعکس می کند.” علاوه بر این ، سوبیانین افزود که گالری وی یکی از محبوب ترین ها در پایتخت است و خود شیلوف یکی از هنرمندانی است که زندگی وی نمونه ای از خدمات اصیل به هنر است.

رئیس آکادمی هنر روسیه روسیه ، زوراب تسرتلی ، تبریک خود را به ویژه برای این تعطیلات اعلام کرد. “الكساندر شیلوف یک هنرمند فوق العاده ، فردی شایسته است. او واقعاً با هنر زندگی می کند ، خود و استعداد خود را به بیننده می بخشد. من می خواهم برای او آرزوی سلامتی ، خوشبختی ، الهام کنم ، “زوراب کنستانتینوویچ به خبرنگار MK گفت.

همین حالا ، در گالری مقابل کرملین ، می توانید نمایشگاه دائمی استاد را مشاهده کنید. این فیلم براساس پرتره های افراد از مشاغل و سنین مختلف – پزشکان ، دانشمندان ، موسیقیدانان ، روحانیون ساخته شده است. همچنین شرکت کنندگان و قهرمانان جنگ ، افراد خصوصی و مارشال آن. چندی پیش ، مجموعه ای از گالری در Znamenka با تعدادی از نقاشی های جدید نوشته شده توسط Shilov ، از جمله در دوره قرنطینه ، پر شد.

و همین یک ماه پیش ، یک نمایشگاه میهن پرستانه مسافرتی از هنرمند “آنها برای سرزمین مادری جنگیدند!” در Old Arbat افتتاح شد ، که هنوز هم می توانید در فاصله نه چندان دور از تئاتر واختانگوف مشاهده کنید. این نمایشگاه پرتره هایی از افسران اطلاعات افسانه ای را ارائه می دهد – قهرمان اتحاد جماهیر شوروی گورک وارتانیان ، جورج بلیک ، قهرمان روسیه الکسی بوتیان ، پیشکسوت سرویس اطلاعات خارجی ویتالی کروتکوف ، کیم فیلبی ، که برای آن شیلوف دو بار جایزه اول FSB روسیه را در زمینه هنر و همچنین خلبانان شجاع دریافت کرد – قهرمانان اتحاد جماهیر شوروی واسیلی املیاننکو و نادژدا پوپوا ، قهرمان روسیه ایوان روبسوف. در میان این پرتره ها چهره های شناخته شده ای برای کل کشور وجود دارد – به عنوان مثال ، ولادیمیر اتوش ، دیوید لرنر پیانیست و ویکتور روزوف نمایشنامه نویس.