پلاک یادبود اسلاوینا به مدت نیمی از روز بر روی خانه آویزان شد و

از بین رفت. پلاک یادبود شامل 9 کاشی سفالی بود که به سبک آزولجو – کاشی های پرتغالی ساخته شده است. بر روی آنها ایرینا اسلاوینا با کبوترها نشان داده شده بود. قبل از اینکه کاشی ها از بین برود ، عکس های پلاک برای گروه های زیادی در شبکه های اجتماعی پخش شد.

ما توانستیم با نویسنده این اثر تماس بگیریم. وی در نیژنی نوگورود ، به خاطر اشیا art هنری خود که موسیقی دانان راک و کلاژهای اجتماعی را به تصویر می کشد ، شناخته شده است.

– نام مستعار Banksy Nizhny Novgorod چیست ، چرا شروع به نامیدن خود کردید؟

– من این لقب را از بولدوزر گرفتم. به عنوان مثال ، این چنین است که گروه الکترونیکی “IC3PEAK” – اولین چیزی که نوازندگان دیدند (یک مورد لپ تاپ) ، و نام دوئت خود را گذاشتند ، حرف سوم “e” را به سمت چپ چرخاندند. من فیلم Exit Through the Gift Shop درباره بانكسی را درباره هنر خیابانی در آمریكا چندین بار تماشا كردم. با این فعالیت خاموش شد. من تصمیم گرفتم که بانکی نیژگورودسکی باشم. من مدتها بود که در فکر این بودم که چیزی را برای “حلق آویز کردن در خیابان” اختراع کنم. سرانجام ، همه چیز کنار هم قرار گرفت – عشق به کاشی (در اصل – azulejos پرتغالی) ، عشق به موسیقی راک ، عشق به بانکی و هنر خیابانی.

– چرا نام خود را فاش نمی کنید؟

– گمنامی یکی از ویژگی های هنرمندان خیابانی است. آنها دوست ندارند خود را بیرون بزنند. این فضای بیشتری برای خلاقیت باقی می گذارد.

– چرا به این گالری های خیابانی نیاز دارید؟

– برای من شخصاً ، کاشی کاری بسیار سودآور است ، شما می توانید مستقیماً مخاطب را مخاطب قرار دهید ، سالن های نمایشگاه را دور بزنید و متصدیانی که ممکن است شما را به نمایش نگذارند ، ممکن است کار شما را نشان ندهند. علاوه بر این ، این ایده جدید نیست – کاشی های تزئینی را می توان نه تنها در پرتغال ، بلکه در یونان ، اسپانیا ، درست در جلوی ورودی خانه به شکل تزئینات در خیابان ها یافت.

– از چه تکنیکی استفاده شد؟

– کاشی ها را با دست نمی کشم – تصویر با استفاده از روش تایپوگرافی با گرمایش شدید تا 400 درجه منتقل می شود. سپس آنها را با استفاده از چسب مخصوص به دیوار وصل می کنم.

– چطور شد که این فکر را داشتید که کار جدید خود را به ایرینا اسلاوینا اختصاص دهید؟

– کاشی های اسلاوینا برای من خاص هستند. من کار یک روزنامه نگار مستقل را دنبال کردم. نام ایرینا اسلاوینا دائما در اخبار بود. وب سایت وی Koza.Press توسط ساکنان نیژنی نووگورود شنیده شد. مواد ایرینا همیشه بلند بوده است. او فردی بسیار مطمئن و شجاع بود. مرگ او کل شهر را لرزاند. نادیده گرفتن این فاجعه غیرممکن بود.

من اغلب مورد انتقاد قرار می گیرم. اما کاشی با تصویر ایرینا اسلاوینا ، ممکن است منفی ترین بررسی ها را در شبکه های اجتماعی داشته باشد. آنها نوشتند که نباید از خودکشی ها تجلیل کرد. چندین نفر قول دادند کاشی ها را پیدا کنند و آنها را زمین بزنند ، که در نهایت این اتفاق افتاد.