بیماری همه گیر به بخشی از جنیفر آنیستون تبدیل خواهد شد: چگونه covid صنعت تلویزیون را تغییر می دهد

ویروس کرونا در بازگشت سریال فرقه ای” شکستن بد “به صفحه نمایش تردید ایجاد کرده است. و این حتی در سایت و آزمایش های هفتگی فاصله مطمئنی نیست ، اما در مکان – بیشتر سریال ها باید در ایالت نیومکزیکو فیلمبرداری شوند. اولین قسمت های جدید در اوایل سال 2021 برنامه ریزی شده بود ، اما مرزهای بین برخی مناطق هنوز بسته است. “مانند بسیاری از افراد دیگر در این صنعت ، ما باید بسیار خلاق باشیم. به هر حال ، در بسیاری از جاها ما به راحتی مجاز نیستیم. “تهیه کننده فصل 6 سریال مارک جانسون می گوید.

در ایالات با محدودیت های آرام مانند جورجیا و نیویورک ، تولید سریال تحت کنترل شدید افسران Covid-19 در حال رشد است. اعضای خدمه به بخشهای تولیدی تقسیم می شوند تا فقط در صورت لزوم با یکدیگر تعامل داشته باشند. و کارمندان ویژه مقامات بهداشتی بر سلامت بازیگران و گروه فیلم نظارت می کنند. تا کجا برویم ، کجا و چه چیزی بخوریم.

این تغییرات کاملاً فنی به نظر می رسند ، اما تولیدکنندگان اطمینان دارند که تأثیرات عمیقی برای جنبه هنری خواهند داشت. صحنه های توده ای هنوز ممنوع است. مکانهای واقعی محدود هستند. عاشقانه های روی صفحه ممکن است طی دو سال آینده به طور کامل از صفحه نمایش ناپدید شوند ، فقط به روابط خارج از صفحه محدود می شود. و فیلم های مستقل به دلیل کاهش شدید بودجه می توانند به عنوان یک لایه فرهنگی کامل از بین بروند.

“بسیاری از مردم فکر می کنند ما تازه به کار خود برگشته ایم. آنها تأثیر فرهنگی زیادی را که باید متحمل شویم درک نمی کنند. “مارک گیل ، رئیس سابق Warner Independent Pictures و تولید کننده میلیونر Slumdog.”

تهیه کننده هالیوود ، لوکاس فاستر ، که کارگردانی فیلم اکشن Mr. & Mrs. Smith در سال 2005 را با آنجلینا جولی و برد پیت و فیلم برتر سال گذشته فورد در مقابل فراری برنده اسکار انجام داد ، اظهار داشت که انتظار کاهش شدید موارد مصرف را دارد. “ویروس بودجه را تورم می کند.” فاستر می گوید این صحنه ها شامل صحنه های شبانه نیز می شوند که البته پیچیده تر و گران ترند.

دو عامل انتخاب بازیگران گزارش دادند که چند مشتری برجسته آنها از بازی در صحنه های عاشقانه در طی همه گیر شدن امتناع ورزیده اند. “من فکر می کنم که هر آژانس اکنون لیست مشتریان خود را برای یافتن همسران در میان بازیگران در حال گذراندن است. زیرا در این صورت حداقل می توانیم سعی کنیم از چنین صحنه هایی فیلمبرداری کنیم. ”

برخی از پروژه ها سعی دارند ویروس کرونا را در طرح گنجانده باشند. اما نویسندگان می گویند این منجر به معضلی گسترده تر می شود. از یک طرف ، احمقانه است که وانمود کنیم ویروس وجود ندارد و بدون آن داستان های آینده را می گیرد. اما از طرف دیگر ، شناخت به خودی خود مشکلات جدیدی ایجاد می کند. “آیا واقعاً دوست دارید که ستاره هایتان ماسک بزنند زیرا شخصیت های آنها این کار را می کنند؟ به طوری که افراد در یک گروه بیش از شش نفره با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند؟ آیا می خواهید داستان هایی بنویسید که همه در یک فاصله امن قرار داشته باشند؟ تماشای آن جالب نیست. “مارک هیمن ، یکی از نویسندگان Black Swan به همراه ناتالی پورتمن و میلا کونیس می گوید.

با این حال ، برخی از تهیه کنندگان تصمیم گرفتند که همه گیر را در طرح گنجانند. به عنوان مثال ، سازندگان The Morning Show Apple TV Plus با بازی جنیفر آنیستون. به گفته واشنگتن پست ، آنها اسکریپت های موجود را پاره کردند تا همه گیری را در داستان قرار دهند. اما حداقل چند ماه بین فیلمبرداری و پخش فاصله است ، به این معنی که تا زمان پخش قسمت ها یک برنج بزرگ به نظر می رسد کهنه است.

شاید تنها ژانری که این مضمون را با لذت درک کرده است ترسناک باشد. ژانر ترسناک برای همه گیری و مسدود کردن بسیار مناسب است. ما همیشه در تلاش هستیم که این احساس را به وجود بیاوریم که انسانیت به دام افتاده است. ” در بازگشت بهار ، او 9 کارگردان معروف ترسناک را جمع کرد و آنها را مجبور به ساخت فیلم های داستانی کوتاه مرتبط با موضوع ویروسی کرد. این سازندگان فیلم را ملزم به استفاده از مواد و افرادی که با آنها منزوی شده اند ، می کنند و مقیاس بندی و سایر فن آوری ها را منع می کنند. طولی نکشید که به نام پروژه فکر کردیم. Izolyatsia در حال آماده سازی برای پخش روی هوا است.

بودجه بسیاری از سریال ها و فیلم های تلویزیونی مورد علاقه به طور مستقل تامین می شود. اما قبل از رزرو تجهیزات گران قیمت ، صنایع مستقل برای محافظت از خود در برابر دعاوی حقوقی به بیمه نامه احتیاج دارند. Covid یک فاجعه مطلق برای صنعت فیلم مستقل است. منبع مالی تأمین اعتبار فیلم مستقل وام است و وام به بیمه احتیاج دارد. اکنون یک سوراخ بزرگ در وسط وجود دارد. ”می گوید: اسکای مور ، یک شریک سرگرمی شرکتی در شرکت حقوقی Greenberg Glusker مستقر در لس آنجلس. این فقط می تواند یک معنی داشته باشد – غول هایی مانند Netflix یا Disney به سادگی پروژه های مستقل را جذب می کنند.