سال نو را برای همه آرزو می کنیم و از Tcell برای سال تمام اینترنت را برنده می شویم!

صفحه اصلی / اخبار / اصلی / سال نو را بر همه مبارک و برای کل اینترنت برنده شوید یک سال از Tcell!

سال نو را بر همه مبارک و از Tcell برای سال تمام اینترنت را برنده شوید! 10 نوامبر 2020 ، ساعت 16:55

Avesta.Tj | 10.11.2020 | اپراتور برتر ابتکاری کشور – Tcell مسابقه “تبریک بنفش” را اعلام می کند! برای شرکت در مسابقه ، باید از یک تبریک خلاقانه برای سال جدید 2021 فیلم بگیرید.

طبق سرویس مطبوعاتی Tcell ، 5 تبریک جالب و خلاقانه “Annual Unlimited 2021” را از Tcell دریافت می کنند – ارتباطات نامحدود درون شبکه و مگابایت اینترنت در طول 2021!

شما می توانید به هرکسی تبریک بگویید: والدین ، ​​فرزندان ، دوستان ، همکاران یا همه تاجیکستان! قالب ویدئو کاملاً به خلاقیت نویسنده بستگی دارد. شرط اصلی این است که هر مورد بنفش باید در فیلم وجود داشته باشد.

ویدئو باید معیارهای زیر را داشته باشد:

حاوی یک آیتم بنفش باشد.

مدت زمان – بیش از 1 دقیقه ؛

ویدئو نباید شامل تبلیغ ایدئولوژی مذهبی ، سیاسی یا سایر موارد باشد.

ویدیوها نباید حاوی اقدامات غیرقانونی ، ناسزاگویی ، مطالبی با درجه 18+ باشند.

معیار اصلی اصالت و خلاقیت است! هرگونه ویدیوی دزدی ادبی که به شرکت کننده تعلق نداشته باشد ، رد صلاحیت می شود و از مسابقات حذف می شود.

ارسال یک فیلم به +992934601661 به تلگرام و برنده شدن جوایز: 5 “Yearly Packages 2021”!

همه فیلم ها در کانال YouTube Tcell و در صفحات رسمی Tcell در شبکه های اجتماعی ارسال می شوند. براساس نتایج مسابقه ، کمیسیونی از بین کارمندان شرکت ، خنده دارترین و غیرمعمول ترین فیلم ها را انتخاب می کند.

دوره مسابقه: از 10 نوامبر تا 25 دسامبر.

نتایج در تاریخ 28 دسامبر اعلام خواهد شد.

Tcell از شما انتظار تبریک های خنده دار و اصلی را دارد! موفق باشید!

Tcell بزرگترین شرکت مخابراتی در تاجیکستان است که تنها سهامدار آن صندوق توسعه اقتصادی آقاخان (AKFED) است. AKFED یک آژانس توسعه بین المللی است که به پرورش کارآفرینی و ایجاد بنگاه های اقتصادی پایدار اختصاص دارد.

AKFED یکی از آژانس های AKDN است ، شبکه ای از آژانس های توسعه خصوصی که به بهبود فرصت ها و شرایط زندگی مردم کشورهای در حال توسعه اختصاص یافته است.

آژانس های AKDN صرف نظر از ملت ، جنسیت و مذهبشان برای منافع عمومی همه شهروندان کار می کنند. AKDN قصد دارد به توسعه تاجیکستان فعال اقتصادی ، پایدار سیاسی ، متنوع از نظر فکری و تحمل فرهنگی کمک کند.