ستارگان پاپ با آهنگ سرگئی ژوکوف

رقصیدند

مهم نیست که چقدر ضرب و شتم ضرب و شتم و تولیدکنندگان برای تبلیغ هیپ هاپ روسی تلاش می کنند ، ضرب و شتم جذاب و جریان کاریزماتیک تا آن زمان سرد است تا جایی که چیزی با یک ضربه مستقیم ، آواز صادقانه و شعرهای بی نظیر اشک در مورد دختران و پسران در افق ظاهر شود. یعنی یک ضربه پاپ که انگار زیر نظر سرگئی ژوکوف ساخته شده است ، اگرچه به طور معمول خود هنرمند هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد.

رهبران نمودار DaBro در سپتامبر را می توان جانشین Hands Up نامید! دو نفر وجود دارد ، ترانه های آنها بیشتر برای احساسات است تا دلیل ، و آنها به وضوح کلیدهای قلب طرفداران را پیدا کرده اند. تماس با دانش آموزان سال اول DaBro کاملاً صحیح نخواهد بود. برادران ایوان و میخائیل زاسیدکویچ بیش از هفت سال است که تک آهنگ و آلبوم منتشر می کنند ، اما با “جوانی” آنها به وضوح بانک را شکستند. هیچ چیزی در مورد این آهنگ وجود ندارد که در آهنگ باشد تا بتواند شرایط جدید بازاریابی را برای یک موفقیت بالقوه برآورده کند. هیچ باس که دیوارها را شکسته ، هیچ رقص برای یادگیری ، هیچ غر زدن نامشخصی آنقدر محبوب. به نظر می رسد در “جوانی” همه چیز ، از جمله کلیپ ، از دهه نود است. و این طلسم نوستالژیک اکنون در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است.

در میان منتقدانی که سعی دارند نامی برای همه چیز بیابند ، حتی اصطلاح “bugs-pop” ظاهر شد که ظاهراً برخی از بازدیدهای ضد هیپ هاپ این فصل تحت آن باید متحد شود. مورد آخر همچنین باید شامل “اگر بخواهید” غم انگیز است ، که در آن رنج مردان به سه صدا تجزیه می شود. احتمالاً اعضای دوتایی Rauf & Faik به این نتیجه رسیده اند که اکتاو و کاریزمای عجیب و غریب بسیار خوب است ، اما حتی با وجود چنین شرایط مطلوبی ، یک مسیر مشترک با Niletto ، که عملکردهای این فصل ارزش وزن آنها به اندازه طلا است ، ضرری نخواهد داشت. به هر حال ، یکی از تکنیک هایی که برای بنیاد موسیقی او سنگ بزرگی شد ، رقص بسیار “ژوکوفسکایا” است که کمی از صداهای دهه 2000 رقیق شده است.

با توجه به میراث سرگئی ژوکوف از افرادی که به دلایل سنی ، باید با بازدید “دستان بالا!” در مورد سوerstand تفاهم از مجموعه صوتی والدین ، ​​هیچ چیز هیجان انگیزی وجود ندارد. اولاً ، دهه نود هنوز هم فروش خوبی دارد و ثانیا ، در فضاهای باز روسیه ، صداقت همیشه برنده نمایش است. ترانه ای در مورد یک عاشق یا یک قلب شکسته ، که در آن شادی بزرگ یا هق هق گریه های رقت انگیز در پشت خودکار پنهان نشده است و ملودی حتی به کسانی که از موسیقی پاپ متنفر هستند نیز متصل است ، با وجود همه مد هنوز در اینجا یک محصول عظیم است.

درست است که پیروی از دستورات سرگئی ژوکوف کار چندان آسانی نیست. این نوع موسیقی باید با قلب باز و بدون اشاره به انجیر در جیب شما اجرا شود. شرکت کنندگان DaBro بسیار خلع سلاح ، شرم آور هستند ، و صداقت آزار دهنده کسی از شرکت حیاط کاملاً در توان آنهاست. مورگنسترن بعید است.