سفیر تاجیکستان در روسیه از حل مشکل پروازهای چارتر از مسکو

خبر داد

اعلام کرد

سفیر تاجیکستان در روسیه از حل مشکل پروازهای چارتر از مسکو خبر داد 3 نوامبر 2020 ، ساعت 14:38

اوستا Tj | 03.11.2020 | ایموم الدین ساتوروف ، سفیر تاجیکستان در روسیه ، از سرگیری پروازهای چارتر از مسکو به دوشنبه خبر داد.

بیش از دویست شهروند تاجیکستان به دلیل اینکه آژانس حمل و نقل هوایی فدرال به سامون ایر اجازه انجام دو پرواز چارتر از روسیه به تاجیکستان را در شب 31 اکتبر تا 1 نوامبر نداد ، نمی توانستند از فرودگاه مسکو دوموددوو مسکو پرواز کنند.

ایمو الدین ساتوروف ، سفیر تاجیکستان در روسیه ، در مورد چنین لغو پروازهای اسپوتنیک تاجیکستان اظهار نظر کرد و خاطر نشان کرد که به تعویق افتادن آنها به دلیل یک وضعیت فنی منظم است که ظرف 24 ساعت تصمیم گرفته شد.

“صادرات شهروندان با پروازهای چارتر به طور کامل از سر گرفته شده است. به طور طبیعی ، هنگامی که دو هواپیما بلند نشدند ، 400 نفر در حال پرواز با این انتقال هستند. امروز یا فردا همه چیز (برنامه – ویرایش) بازیابی می شود و مشکلی پیش نخواهد آمد “،

سفیر تاجیکستان همچنین افزود که روز بعد ، دو پرواز همزمان انجام شد و سپس سه پرواز برای تنظیم برنامه انجام شد.

“در صورت نیاز به صادرات شهروندان از فدراسیون روسیه ، هواپیماها پرواز خواهند کرد. بنابراین ، دیگر نیازی به ایجاد یک مشکل بزرگ از این نیست ، چنین لحظاتی وجود دارد ، هواپیماها به تأخیر می افتند یا بلند نمی شوند. علاوه بر این ، اینها پروازهای چارتر است ، پروازهای منظم نیستند. ”

وی تأکید کرد که تمام پروازهای چارتر خروجی به طور کامل بازیابی خواهند شد.

“شما باید درک کنید. در این شرایط ، حرکت در سراسر جهان محدود است. “نتیجه گیری ایمون الدین ساتوروف.