رئیس جمهور تعدادی از املاک را در کولوب افتتاح کرد و با دارایی محلی

ملاقات کرد

ملاقات کرد

رئیس جمهور تعدادی از امکانات را در کولوب افتتاح کرد و با فعالان محلی دیدار کرد 24 سپتامبر 2020 ، 08:00

10 Avesta.Tj | 09/24/2020 | رئیس جمهور تاجیکستان ، امامعلی رحمان ، در چارچوب سفر کاری خود به منطقه ختلون ، روز گذشته برای آشنایی با شرایط زندگی مردم ، سفارش تعدادی از امکانات و دیدار با ساکنان ، از شهر کولوب بازدید کرد.

به عنوان احترام و احترام به یاد نیاکان ، رئیس دولت ابتدا به مزار دانشمند و اندیشمند شرق میر سید علی حمدونی رفت ، جایی که با خواندن سوره های قرآن کریم ، برای ثبات تاجیکستان مستقل ، صلح و شکوفایی کشور دعا کرد.

به گفته سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری ، رئیس دولت دستورالعمل های ویژه ای برای بهبود بیشتر قلمرو این مکان تاریخی و سازمان پذیرش میهمانان داخلی و خارجی در سطح بالا به افراد مسئول داده است.

سپس امامعلی رحمان در کولوب با پیشرفت کار در بازسازی جاده ، تعمیر و روشنایی 11.57 کیلومتر از جاده ها ، ارائه اولین مرحله پروژه تأمین آب آشامیدنی به جمعیت کولوب و پروژه های دفع زباله های جامد خانگی در کولوب آشنا شد.

به عنوان بخشی از یک سفر کاری به شهر کولوب ، Emomali رحمان یک هتل سه طبقه جدید مدرن “Sharora” را که توسط کارآفرین Sharora Khakimzoda ساخته شده است ، به بهره برداری رساند.

در همان روز ، امامعلی رحمان ساختمان جدیدی از م educationalسسه آموزشی غیر دولتی “کالج پزشکی شهر کولیاب” را افتتاح کرد.

این دانشکده پزشکی متخصصانی را در 5 تخصص از جمله زنان و زایمان ، داروها ، پزشکی عمومی و پرستاری ، دندانپزشکی در پایان کلاس 11 آماده می کند. در همان زمان ، پس از پایان کلاس 9 ، متخصصان پرستاری آموزش می بینند.

سپس رئیس جمهور وارد محلول ابوعلی بن سینو در شهر کولیاب شد و یک ساختمان اضافی از موسسه آموزش متوسطه شماره 41 به نام اودیل کمیلوف افتتاح کرد که برای آموزش 480 دانش آموز در دو شیفت طراحی شده بود.

رهبر ملت ، در جریان آشنایی با شرایط ایجاد شده در یک م educationalسسه آموزشی ، گفتگوی گرمی با دانش آموزان و معلمان برقرار کرد و افتتاح یک ساختمان اضافی را به آنها تبریک گفت.

همچنین رئیس جمهور در پارک خوتالون شهر کولوب ، رئیس جمهور با یتیمانی ملاقات کرد که وی 29 امین سالگرد استقلال دولت تاجیکستان را به آنها تبریک گفت.

امامعلی رحمان 60 یتیم را از شهر کولوب ، شش نفر از منطقه خوالینگ ، شش نفر از منطقه بالجووان ، شش فرزند دیگر از منطقه شمس الدین شوخین ، که به اراده سرنوشت از پدر یا مادر خود ، پول نقد ، هدیه ، لباس زمستانی و شیرینی محروم کرده اند ، ارائه کرد.

بعد از ظهر در کولوب ، رئیس جمهور کشور جلسه ای با رهبری محلی ، فعالان و اهالی برگزار کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>