رئیس جمهور مرکز آموزش پویتخت و ساختمان بیمارستان مرکزی نظامی برای نیروهای مرزی

را افتتاح کرد

رئیس جمهور مرکز آموزش پویتخت و ساختمان بیمارستان نظامی مرکزی نیروهای مرزبانی را افتتاح کرد 29 سپتامبر 2020 ساعت 15:34

Avesta.Tj | 09/29/2020 | امروز ، 29 سپتامبر ، رئیس جمهور تاجیکستان ، امامعلی رحمان و رئیس مجلس ملی مجلسی اولی از جمهوری تاجیکستان ، شهردار دوشنبه رستم امامعلی مرکز آموزش پویتخت نیروهای مرزی کمیته دولتی امنیت ملی را در منطقه شهری فیرداوسی افتتاح کرد.

مرکز آموزش پویتخت برای بازآموزی رهبری و پرسنل نیروهای مرزی کمیته دولتی امنیت ملی جمهوری تاجیکستان طراحی شده است.

به گفته سرویس مطبوعاتی رئیس دولت ، مساحت مرکز آموزش پویتخت 2 هکتار است ، ساخت این مرکز در آوریل سال 2020 آغاز شد. این مرکز شرایط جدیدی را برای آموزش مجدد همزمان 400 کارمند و متخصص ایجاد کرده است.

مرکز شامل یک ساختمان دو طبقه و چند طبقه یک طبقه ، مجهز به تجهیزات صنعت و تجهیزات ویژه است.

رئیس جمهور اموالی رحمان هنگام آشنایی با شرایط مرکز ، دستورالعمل ها و دستورالعمل هایی را به سران نیروهای مرزی کمیته ایالتی امنیت ملی جمهوری تاتارستان در مورد استفاده موثر از شرایط ایجاد شده ، آموزش صحیح سربازان برای آماده سازی آنها برای دفاع از سرزمین مادری ، شکل گیری در ذهن آنها از احساس مسئولیت بالا در برابر دولت و مردم ارائه داد.

مرکز آموزش تهویه مطبوع و آموزش افسران ، سربازان و دانشجویان دوره های آموزشی همچنین یک سالن ورزشی مجهز به تجهیزات مدرن صنعت ایجاد کرده است.

به منظور آموزش نظامی میهنی افسران و اساتید ، موزه ای به نام “تالار درس های وطن پرستی” در داخل ساختمان تازه ایجاد شده مرکز آموزش پویتخت تشکیل شد ، جایی که در زمان آزاد خود ، سربازان و دانش آموزان می توانند با تاریخ تشکیل نیروهای مرزی و بهره برداری از شجاعان آشنا شوند. فرزندان ملت.

مرکز آموزش پایتخت علاوه بر ساختمان آموزشی ، دارای یک مرغداری نیز می باشد که در آن 7 گونه پرنده با جمعیت کل 2 هزار و 500 پرورش می یابد.

امروز نیز ، امامعلی رحمان و رستم امامعلی در منطقه سینو پایتخت ساختمان بیمارستان نظامی مرکزی نیروهای مرزی کمیته دولتی امنیت ملی را افتتاح کردند.

بیمارستان نظامی مرکزی نیروهای مرزی در سال 1962 تأسیس شد و به دستور مستقیم رهبر ملت ، امامعلی رحمان ، در مدت کوتاهی کاملاً بازسازی و مطابق با الزامات مدرن انجام شد.

این بیمارستان برای درمان پرسنل ، کارمندان و سربازان نیروهای مرزی تخصصی است ، جایی که فرصت هایی برای درمان همه بیماری ها وجود دارد.

13

این ساختمان از 4 طبقه تشکیل شده است و شامل بخشهایی برای پذیرش بیمار ، جراحی ، داخلی ، روانپزشکی ، مراقبت های ویژه و بیهوشی ، دندانپزشکی ، تشخیص ، آزمایشگاه های بالینی ، بیوشیمیایی و ویروس شناسی ، اشعه ایکس ، سونوگرافی ، قلب و فیزیوتراپی است. < / p>

بیمارستان نظامی مرکزی همچنین تجهیزات پزشکی مدرنی از جمله دستگاه های تهویه ، اکسیژن ساز ، یک دستگاه پزشکی ویژه برای تمیز کردن دستگاه تنفسی ، آزمایش الکتریکی قلب ، آزمایش سیستم عصبی ، دستگاه آندوسکوپی ، مانیتور قلب و سایر تجهیزات تولید شده در کشورهای پیشرفته را نصب کرده است. که به طور م duringثر در حین عملهای جراحی و احیا استفاده می شود.

به طور کلی ، بیمارستان نظامی مرکزی دارای 350 تخت است و شرایط لازم برای بستری شدن و معالجه بیماران ایجاد شده است. رهبر ملت ، ضمن احترام به امامعلی رحمان ، ضمن آشنایی با شرایط ایجاد شده ، از کارهای انجام شده بسیار قدردانی و تأکید کردند که افسران و سربازان نیروهای مرزی شبانه روز تلاش می کنند تا از مرزهای کشور ، امنیت و ثبات جامعه محافظت کنند ، بنابراین دولت کشور همه شرایط لازم را برای بهبود سلامتی فرزندان شجاع ملت.

هدف از بازسازی بیمارستان نظامی مرکزی نیروهای مرزبانی و تجهیز آن به تجهیزات پزشکی مدرن ، ارائه سطح بالایی از مراقبت های پزشکی مطابق با استانداردهای بین المللی بهداشت است. مساحت کل بیمارستان مرکزی نظامی 7.5 هکتار است که در قلمرو آن ساختمانهای تشخیصی ، پزشکی و کمکی واقع شده است.

امسال ، با در نظر گرفتن اوضاع اپیدمیولوژیک جهان مدرن ، ساختمان دیگری در قلمرو بیمارستان ساخته شد و برای معالجه بیماران آلوده به بیماری های عفونی راه اندازی شد. ساختمان جدید دو طبقه بیماریهای عفونی از 43 بخش و 70 تختخواب تشکیل شده است که مجهز به جدیدترین تجهیزات پزشکی کاملاً مطابق با استانداردهای مدرن است.

رئیس دولت دستورالعمل هایی را به افراد مسئول در زمینه درمان با کیفیت بالا با افسران ، سربازان و خانواده های آنها که نیاز به درمان و مراقبت های پزشکی دارند ، ارائه داد. در اینجا رهبر ملت سنگ بنای ساخت 6 ساختمان یک ساختمان مسکونی 16 طبقه را برای سربازان نیروهای مرزبانی بنا نهاد. گزارش شده است که در ساختمانهای مسکونی که در آنها آپارتمانهای 1 ، 2 و 3 اتاقه ساخته می شود ، همه شرایط مساعد برای اقامت پرسنل نظامی ایجاد می شود.

به طور کلی ساختمانهای مسکونی چند طبقه شامل 576 آپارتمان است.