نخست وزیر هند واکسن COVID-19 را به “All Humanity”

پیشنهاد می کند

نخست وزیر هند واکسن COVID-19 را به “تمام بشریت” ارائه می دهد 28 سپتامبر 2020 ، ساعت 13:18

Avesta.Tj | 09/28/2020 | نخست وزیر هند ، نارندرا مودی در سازمان ملل متعهد شد که ظرفیت تولید واکسن کشورش برای مقابله با بحران ویروس کرونا در سطح جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.
نخست وزیر مودی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: “من به عنوان بزرگترین کشور تولید واکسن در جهان ، امروز می خواهم یک ضمانت دیگر به جامعه جهانی بدهم.”

نارندرا مودی تأكید كرد: “از توانایی تولید واكسن و تولید واكسن در هند برای كمك به همه بشریت در مبارزه با این بحران استفاده می شود.”

نخست وزیر مودی گفت هند با مرحله سوم آزمایشات بالینی رو به جلو است – آزمایشات در مقیاس بزرگ استاندارد طلایی برای تعیین ایمنی و کارآیی محسوب می شوند – و به همه کشورها کمک می کند تا زنجیره سرما و ظرفیت ذخیره سازی خود را برای تزریق واکسن بهبود بخشند.

در ماه آگوست ، او گفت هند آماده تولید واکسن COVID-19 است ، وقتی دانشمندان این کار را انجام می دهند.

آنتونیو گوترش ، دبیرکل سازمان ملل متحد ، خواستار یک “واکسن محبوب” شد که همه جا در دسترس باشد و روز سه شنبه ابراز نگرانی کرد که برخی کشورها “از این واکسن به طور انحصاری برای جمعیت خود استفاده نمی کنند”.

“چنین” واکسیناسیون “نه تنها ناعادلانه است ، بلکه محکوم به شکست است. هیچ یک از ما تا همه در امان نباشیم. همه این را می دانند. “گوترش به مجمع عمومی گفت.

پاپ فرانسیس روز جمعه به سازمان ملل گفت که فقیرترین و ضعیف ترین افراد جامعه باید با آماده شدن واكسن ویروس كرونا ، درمان ترجیحی دریافت كنند.