سرقت برای 5 میلیون در دوشنبه. سه نفر دستگیر ، دو نفر تحت تعقیب

صفحه اصلی / اخبار / خانه / 5 میلیون سرقت دوشنبه سه نفر دستگیر ، دو نفر تحت تعقیب

سرقت برای 5 میلیون در دوشنبه. سه نفر بازداشت ، دو نفر تحت تعقیب 17 اکتبر 2020 09:39 صبح

Avesta.Tj | 17.10.2020 | افسران پلیس شهر دوشنبه سرقت بزرگی را که بعد از ظهر 14 اکتبر در شهر دوشنبه انجام شد کشف کردند. سه نفر به ظن سرقت و سرقت بازداشت شدند که دو نفر از آنها تحت تعقیب هستند.

به گفته مرکز مطبوعاتی وزارت وزارت امور داخلی تاجیکستان برای شهر دوشنبه ، در تاریخ 14 اکتبر ، حدود ساعت ظهر ، یک تماس تلفنی در میز کنترل وزارت امور داخلی شهر دوشنبه در مورد یک سرقت و سرقت بیش از 5 میلیون سومونی در قلمرو دارووز در منطقه کلانشهر سینو دریافت شد. / p>

تیم تحقیق در محل حاضر شد و متوجه شد که افراد ناشناسی با نقاب ، تهدید کننده زندگی و سلامتی شهروند Kurbonov Ilkhomjon Khushvatkhtovich ، مدیر شرکت Oli Somon LLC ، 406000 دلار از اتومبیل شخصی او Lexus RX-350 سرقت کرده است. و 1.1 میلیون سامونی.

در نتیجه فعالیت های جستجوی عملیاتی به ظن ارتکاب این جنایت ، پلیس ساکنان شهر دوشنبه دلر آکراموویچ شمسیدینوف ، متولد 1984 ، شوکت اسلاموویچ ارگاسف ، متولد 1982 را بازداشت کرد. و داستوف عبدالمنون مخمدوویچ ، متولد 1992 ، قبلاً به موجب دو ماده قانون کیفری تاجیکستان محکوم شده بودند.

دو شرکت کننده دیگر در این سرقت نیز مشخص شدند. این عزیزوف فیروز داولتشویویچ ، متولد 1991 ، اهل منطقه ونج ، قبلاً به جرم سرقت در فدراسیون روسیه و ایسماتوف بودور ناذروویچ ، متولد 1988 ، ساکن دوشنبه محکوم شده بود.

در جریان تحقیقات مقدماتی ، مشخص شد که همه افراد فوق در این جنایت دست داشته و آن را از قبل برنامه ریزی کرده اند.

در حال حاضر ، سه نفر از اعضای گروه جنایتکار بازداشت شده اند که از آنها 1 میلیون و 123 هزار سامونی و 136 هزار دلار توقیف شده است.

بر اساس ماده 249 (سرقت) قانون جزایی تاجیکستان ، یک پرونده جنایی علیه مظنونان آغاز شده است ، تحقیقات در حال انجام است. شهروندان فیروز عزیزوف و بودور ایسماتوف تحت تعقیب هستند.