RAMT در مورد تاریخ قدیمی تئاتر از طریق پیش بینی های سه بعدی و نقشه برداری ویدئو

صحبت کرد

کافی است از درهای ورودی عبور کرده و در جلوی راه پله مرکزی باشید زیرا اولین قسمت نمایشگاه سالگرد در دو طرف آن افتتاح می شود. این یک نقشه نگاری ویدئویی از پیش بینی های سه بعدی است که به طور همزمان دو موضوع مهم را در یک ویدیوی کوچک ترکیب کرده است: تاریخچه CDT-RAMT در حوادث و چهره کسانی که سفر خود را در این تئاتر آغاز کرده و زندگی خود را وقف آن کرده اند و همچنین تاریخچه خود ساختمان. در واقع ، در عمارت معروف Teatralnaya در زمان های مختلف ، محفل استروسکی ، فعالیت لنتوفسکی ، تئاتر شاهنشاهی جدید ، تئاتر نزلوبین و تئاتر هنری مسکو – II وجود داشت.

به گفته مدیر تئاتر ، سوفیا آپفلباوم ، این فناوری است که فضای داخلی کلاسیک RAMT و روح مدرن آن را ترکیب کرده است. و متروپولیتن بیننده قبلاً به نقشه برداری عادت کرده است. به یاد آوردن جشنواره سالانه نور کافی است که همه شاهکارهای معماری شهر را با پیش بینی های خارق العاده پوشش می دهد. این یک ویدئو پروژکتور سه بعدی بر روی یک شی واقعی (تخت یا برجسته) است ، با در نظر گرفتن شکل و موقعیت آن در فضا. بنابراین ، به لطف تصویر ویدئویی پویا و توهم تحرک شی واقعی ، نماهای سرد و باشکوه تحت ایده های هنری زنده می شوند.

بنابراین ، در عرض 12 دقیقه در هر دو طرف پلکان معروف ، می توانید وقایع مهم تاریخ RAMT را دنبال کنید. سازندگان نمایشگاه مواد نادر و عکس و فیلم را کشف و دیجیتالی کردند: نقاشی ها ، طرح هایی از لباس ها ، ضبط های اجراهای نادر. و آنها را به تعاملی ترین شکل ارائه داد. نکته اصلی این است که یک موقعیت راحت داشته باشید و از نزدیک طرفهایی را که اطلاعات تکمیلی در حال پخش است نظارت کنید. و اگر شما هم موفق به گوش دادن شدید ، می توانید موسیقی از اجراهای اصلی خانه تئاتر مرکزی را پیدا کنید که نماد مراحل مختلف بیوگرافی تئاتر است.

RAMT امیدوار است که بیننده به این ترتیب به تاریخ تئاتر علاقه مند شود. به هر حال ، هر چقدر هم که این 12 دقیقه در متن تاریخ یک قرن طول بکشد ، سازندگان آگاه هستند که مسدود کردن بیننده در سالن پایینی بدون خروج از رختکن تقریباً غیرممکن است. سوفیا آپفلباوم می گوید: “ما منتظر یک تماشاگر دقیق هستیم که 10 دقیقه قبل از اجرا ، به نمایشگاه توجه کند و به تاریخ تئاتر علاقه مند شود.”

اما شگفتی های فناوری به همین جا ختم نمی شود. در طبقه دوم ، تماشاگران یک میز جادویی با سه تبلت رایانه ای پیدا می کنند که به لطف آن 13 چیدمان برای اجراهای سالهای مختلف به معنای واقعی کلمه از هوای مطبوع در برابر چشمان مخاطب رشد می کند. شما فقط باید بر روی نام محصول کلیک کنید و دوربین را به سمت جدول بکشید. واقعیت افزوده در عمل بسیار است. علاوه بر این ، جاذبه ای که در نگاه اول سرگرم کننده به نظر می رسد ، در واقع یک کار علمی مهم برای حفظ میراث نمایشی را به همراه دارد. این مدل های “زنده شدن” به وضوح به یک سرگرمی مورد علاقه مهمانان تئاتر ، به ویژه برای کوچولوها تبدیل خواهد شد. اما مسافت یک و نیم متری را فراموش نکنید.

نمایشگاه چندرسانه ای با نصب تعاملی همراه با تبریک ویدئویی ، که در آن هر بیننده ای می تواند شرکت کند ، پایان می یابد. فقط کافی است که تبریک های خود را به RAMT یادداشت کنید. و مطمئناً همراه با ضبط هنرمندان مشهوری مانند کنستانتین رایکین ، چولپان خاماتووا ، میخائیل شویدکوی ، ولادیمیر مشکوف ، یوگنی میرونوف نمایش داده خواهد شد.

بنابراین اکنون بیننده 3 دلیل دیگر دارد که نیم ساعت زودتر به تئاتر بیاید. و بوفه دیگر مورد اصلی این لیست نیست.