شایعات در مورد ویروس کرونا ویروس سوبچاک در تئاتر بوگومولوف توضیح داد: “هیچ قرنطینه ای وجود ندارد”

همانطور که به” MK “معروف شد ، در حال حاضر بوگومولوف در حال آماده سازی برای اولین نمایش” شیاطین “است و تقریباً روز را در تمرین می گذراند. اولین بار تولید باید در پایان ماه در صحنه سالن کنسرت در بارویخا برگزار شود و تاکنون دلیلی برای به تعویق انداختن اجرا وجود ندارد. بنابراین ، هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم فردی نزدیک به بوگومولوف ، به ویژه همسرش ، بیمار است.

در این میان ، روال داخلی گروه تئاتر در مالایا برونایا ، در صورت امکان ، با توصیه های روسپوتربنادزور مطابقت دارد. همانطور که سرویس مطبوعاتی تئاتر به MK گفت ، ممکن است برنامه نمایش ها و همچنین تعویض موقت بازیگران بالای 65 سال با همکاران جوان در مواردی که چنین فرصتی وجود دارد ، به تعویق بیفتد.

با انتقال به کار از راه دور ، اوضاع بسیار پیچیده تر است. اگر بخشی از مدیریت بتواند به چنین برنامه ای منتقل شود ، پس بدون گریمورها ، طراحان لباس ، کارگردانان اجرا به سادگی غیرممکن است و هیچ کس نمی خواهد کیفیت اجرای تئاتر را فدا کند. در حالی که تئاتر یک قاعده داخلی دارد: اگر کسی مریض نباشد و احتیاج به انزوای شخصی نداشته باشد ، آن بازیگرانی که مورد تایید کارگردانان هستند وارد صحنه می شوند.