سوبیانین تعطیلات دو هفته ای را در مدارس مسکو

اعلام کرد

سوبیانین تعطیلات دو هفته ای را در مدارس مسکو اعلام کرد 29 سپتامبر 2020 ساعت 11:36 صبح

Avesta.Tj | 09/29/2020 | مدارس مسکو به دلیل وضعیت گسترش COVID-19 از 5 تا 18 اکتبر به تعطیلات دو هفته ای می روند.

به گفته مدوزا ، این موضوع در وبلاگ سرگئی سوبیانین ، شهردار مسکو گزارش شده است.

“من به توصیه پزشکان بهداشتی ، با توجه به افزایش پاییز سرماخوردگی و رشد بیماری های شناسایی شده با کوویید ، تصمیم گرفتم مدت تعطیلات پاییز را افزایش دهم.”

به طور معمول ، تعطیلات مدرسه پاییزه یک هفته طول می کشد.

در همین حال ، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه از ساکنان این کشور خواست “حداکثر مسئولیت” را در برابر افزایش جدید موارد ویروس کرونا نشان دهند. وی این را در یک جلسه گسترده هیئت رئیسه شورای دولتی ، که توسط کانال “روسیه 24” پخش شد ، بیان کرد.

“حالا من یک بار دیگر خواستم به همه شهروندانمان خطاب کنم. خطرات ، دوستان عزیز ، باقی می ماند. من می خواهم از شما بخواهم این را بخاطر بسپارید و حداکثر مسئولیت را در مورد خود و کسانی که در نزدیکی شما هستند نشان دهید. “پوتین گفت.

وی گفت که مبارزه با اپیدمی هنوز به پایان نرسیده است و از روس ها خواست که توصیه های پزشکان را دنبال کنند.

“امروز ما بیش از چند ماه پیش درباره این بیماری خطرناک اطلاعات داریم. ما می دانیم که چگونه عمل کنیم ، چگونه کار پیشگیرانه بسازیم. اما اکنون نتیجه تلاش های مشترک ما برای مبارزه با شیوع عفونت به همه بستگی دارد. بنابراین دیگر مجبور نیستیم مانند بهار به اعمال محدودیت های وسیع که برای اقتصاد بسیار حساس و سنگین است ، متوسل شویم. “پوتین گفت.

طی روز گذشته ، 8135 مورد جدید از ویروس کرونا در روسیه کشف شده است که 268 مورد بیشتر از روز قبل است. آخرین بار ، بیش از هشت هزار مورد COVID-19 در روز در 16 ژوئن در روسیه ثبت شد.

در تاریخ 25 سپتامبر ، مقامات مسکو به افراد مسن ، افراد مبتلا به بیماری های مزمن و زنان باردار توصیه کردند خود انزوا را از سر بگیرند. در تاریخ 26 سپتامبر ، مقامات منطقه مسکو نیز توصیه های مشابهی ارائه دادند.