سامون ایر پروازهای چارتر به مینسک انجام خواهد داد. دانشجویانی که در بلاروس و اوکراین تحصیل می کنند با پرواز

صفحه اصلی / < span rel = "v: child" typeof = "v: Breadcrumb"> اخبار / خانه / سامون ایر متعهد می شود پروازهای چارتر به مینسک. دانشجویانی که در بلاروس و اوکراین تحصیل می کنند پرواز خواهند کرد

سامون ایر پروازهای چارتر به مینسک انجام می دهد. دانشجویانی که در بلاروس و اوکراین تحصیل می کنند پرواز خواهند کرد 18 سپتامبر 2020 ، ساعت 16:38

Avesta.Tj | 09/17/2020 | سامون ایر برای انتقال دانشجویان تاجیکی تحصیل در دانشگاه های بلاروس و اوکراین دو پرواز چارتر در مسیر دوشنبه-مینسک-دوشنبه انجام خواهد داد.

وزارت امور خارجه به هموطنان و شهروندان کشورهای خارجی اطلاع می دهد که ستاد جمهوریخواه برای تقویت اقدامات ضد اپیدمی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 تصمیم به پرواز Somer Air در 21 و 27 سپتامبر 2020 ، پروازهای چارتر در جهت دوشنبه-مینسک گرفته است. -دوشنبه.

پروازهای چارتر در مسیر دوشنبه – مینسک ، اول از همه ، برای صادرات دانشجویان تاجیکی تحصیل در جمهوری بلاروس و اوکراین و همچنین شهروندان کشورهای خارجی در نظر گرفته شده است. در همین راستا ، این وزارتخانه از دانشجویان تاجیکی که در جمهوری بلاروس و اوکراین تحصیل می کنند می خواهد هنگام ورود به این کشورها هنگام برنامه ریزی برای عزیمت ، شرایط بهداشتی و اپیدمیولوژیک را در نظر بگیرند.

سفارتخانه های تاجیکستان در بلاروس و اوکراین آماده هستند تا در تأمین حمل و نقل از مینسک به کیف و سایر شهرهای اوکراین کمک های لازم را به دانشجویان تاجیکی ارائه دهند. برای خرید بلیط هواپیما در مسیر دوشنبه – مینسک ، شهروندان می توانند مستقیماً با سامون ایر تماس بگیرند.

لازم به ذکر است که هنگام ورود به جمهوری تاجیکستان ، باید گواهی عدم وجود عفونت ویروس کرونا داشته باشید که با آزمایش با روش واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) بدست آمده است ، که زودتر از 96 ساعت (4 روز) قبل از ورود ساخته شده است. علاوه بر این ، کودکان زیر 3 سال از ارائه گواهی معاف هستند.