شرکت Soro و Ravshan برای رقابتهای جام فوتسال تاجیکستان 2020

شرکت Soro و Ravshan برای مسابقات فوتسال جام تاجیکستان 2020 رقابت خواهند کرد 10 سپتامبر 2020 ، ساعت 09:32

02 Avesta.Tj | 09/10/2020 | در دیدار نهایی جام فوتسال تاجیکستان در روز شنبه ، 12 سپتامبر ، شرکت سورو پایتخت و راشن کولیاب در خجند به مصاف یکدیگر می روند.

طبق مرکز مطبوعاتی فدراسیون فوتبال تاجیکستان (FFT) ، در آستانه ، در 9 سپتامبر ، بازی های نیمه نهایی جام حذفی فوتسال برگزار شد.

در دوشنبه ، در مجموعه ورزشی کمیته مالیاتی جمهوری تاتارستان ، مخودژیر و شرکت سورو گرد هم آمده اند. مبارزه سخت با پیروزی شرکت سورو – 3: 0 به پایان رسید. در میان برندگان ، نکروز علیمخمدوف ، رستم خامیدوف و محمد رادجابوف حضور داشتند.

یکی دیگر از دیدارهای مرحله 1/2 نهایی بین “استاراوششان” و “روشن” که در مجموعه ورزشی “دالرون” در استاراوشان برگزار شد ، کمتر از این لجبازی کرد. میزبان در امتیاز 3: 0 پیش افتاده بود ، با این حال نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و در نهایت با نتیجه 7: 8 شکست خوردند. هت تریک روشن توسط Umedi Hisain که بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت هت تریک کرد.

بنابراین ، شرکت دوشنبه سورو و کولیاب روشان در فینال جام فوتسال تاجیکستان 2020 به مصاف یکدیگر می روند. این جلسه روز شنبه ، 12 اکتبر ، در مجموعه ورزشی کسری ورزش در خوجند برگزار می شود و ساعت 16:00 آغاز می شود.