سرنوشت فیلمبرداری پیش درآمد “بازی تاج و تخت” “خانه اژدها”

شناخته شده است

House of the Dragon داستان سلطنت خاندان بزرگ تارگرین بر وستروس قبل از وقایع حماسه حماسی بازی تاج و تخت را روایت می کند. طرفداران خواهند گفت: “اما ما این را می دانیم حتی بدون پیش درآمد.” با این حال ، سازندگان ادعا می کنند که مواردی برای تعجب طرفداران خود دارند.

به دلیل همه گیری ، تولید مقداری به هرج و مرج کشیده شده است ، اما این مجموعه هنوز برای HBO در اولویت است. متأسفانه ، بینندگان تا سال 2022 که زودتر اعلام شده ، آن را نمی بینند. قبل از تهدید Covid-19 برای به تأخیر انداختن تولید ، کیسی بلویز از شبکه HBO پیشنهاد داد که Dom “حدوداً در سال 2022” آزاد شود و افزود که فیلمنامه از قبل در حال نگارش بود. اما از زمانی که این قفل به درازا کشید و فقط به توسعه این مجموعه بازگشت ، پیش درآمد تمام شانس انتشار خیلی دیرتر را دارد.

با این حال ، این نسخه رسمی نیست ، بلکه حدس منطقی روزنامه نگاران خارجی است. به عنوان مثال ، ایده بازی تاج و تخت در اصل در سال 2006 شکل گرفت و توسعه آن در سال 2007 آغاز شد. قسمت آزمایشی برای اولین بار در سال 2011 ، حدود چهار سال بعد به نمایش در آمد. با در نظر گرفتن این جدول زمانی ، می خواهد باور کند که خانه اژدها حدود سال 2024 بیرون می رود. از طرف دیگر ، بعید به نظر می رسد مدیران HBO در این مورد تردید داشته باشند. بالاخره جورج آر آر مارتین 72 ساله است. و او قطعاً یک غاز طلا برای شرکت است.

اوضاع بازیگران هنوز درگیر شایعات است. گزارش شده است که HBO در ژوئن 2020 برای بازی در نقش Targaryens انتخاب می شد. سپس ، در اکتبر ، فقط 1 شخصیت تأیید شد: Paddy Considine به عنوان King Viserys I ، جد مادر عزیز اژدها دنریس تارگرین. ​​

“خانه اژدها” بر اساس رمان “آتش و خون” نوشته جورج آر آر مارتین ساخته شده است. این داستان از ظهور و سقوط سلسله تارگرین است که توسط استاد بزرگ قبل از بازی تاج و تخت ضبط شده است. از آنجا که این کتاب حدود دو سال پیش منتشر شده است ، بینندگان ایده خوبی نسبت به آنچه که از طرح پیش درآمد آینده انتظار دارند ، دارند.

به طور خلاصه ، کتاب با فتح Aegon آغاز می شود. این به معنای آغاز نظم جدید جهانی ، ایجاد King’s Landing به عنوان پایتخت جهانی و شکل گیری فیزیکی تخت آهنین است.

Aegon Targaryen I به همراه دو خواهر دوقلوی خود Reinis و Visenia و سه اژدها ، با موفقیت شش از هفت پادشاهی Westeros را فتح می کند. دورن تنها پادشاهی باقی ماند که با موفقیت در برابر قانون تارگرین مقاومت کرد. این کتاب در ادامه به شرح وقایع منتهی به جنگ داخلی بزرگ بین Aegon II و خواهر ناتنی اش Rainira برای سلطنت پدرشان Viserys I. می پردازد. مبارزه برای دو سال ادامه دارد ، اما قدرت به Aegon III جوان می رسد.

پایان آتش و خون مستقیماً به وقایع Game of Thrones منتهی نمی شود و حدود 150 سال قبل از روز سرنوشت سازی که رابرت باراتئون در King King Landing برای استخدام ند استارک به عنوان دست پادشاه ظاهر می شود ، پایان می یابد. فاصله بین پایان آتش و خون و آغاز بازی تاج و تخت به طور دقیق مشخص نشده است ، اما مارتین گفت که او قصد دارد نوشتن قسمت دوم آتش و خون را پس از پایان یک آهنگ از یخ و آتش به پایان برساند.

خط داستانی Game of Thrones در چهار فصل اول با کمی انحراف کتاب ها را دنبال می کرد. سپس ، همانطور که می دانید ، تغییرات قابل توجهی در شخصیت ها و طرح داستان آغاز شد. به همین دلایل ، دشوار است بگوییم که داستان کتاب چقدر طرح داستان سریال را تکرار می کند. خود مارتین که رسماً به یکی از مجریان برنامه تبدیل شد ، قول داد که فیلم و کتاب بسیار با هم پیش خواهند رفت. ضمناً علاوه بر مارتین ، مجریان برنامه شامل فیلمنامه نویس اصلی رایان کوندال و کارگردان میگل ساپوچنیک هستند.

پیش از راه اندازی خانه اژدها ، نویسنده با جین گلدمن در پیش درآمد دیگری از شب طولانی با نائومی واتس کار کرد. با این حال ، این شرکت سریال اعلام شده درباره اولین نبرد بین انسانها و سفیدهای واکر را کنار گذاشت زیرا مدیریت قسمت خلبان را دوست نداشت. در ابتدا ، کانال قسمت را برای تجدید نظر بازگرداند ، اما نسخه تغییر یافته نیز مناسب نمایندگان HBO نبود.

مارتین در مصاحبه با Entertainment Weekly جزئیات شکست اسپین آف بازی تاج و تخت را فاش کرد. به گفته وی ، وستروس متشکل از یکصد پادشاهی است که در آن نه تنها گرگهای وحشی بلکه ماموت ها نیز زندگی می کنند. خانواده استارک از نژاد مردم باستان بودند و طایفه کاستلر در قلعه آینده لنیستر مستقر بودند. علاوه بر این ، هیچ شخصیت اصلی در این مجموعه وجود نخواهد داشت.