کشورهای CIS درباره مسائل تعامل در حوزه اطلاعات

بحث کردند

صفحه اصلی / < span rel = "v: child" typeof = "v: Breadcrumb"> اخبار / صفحه اصلی / کشورهای مستقل مشترک المنافع درباره مسائل تعامل بحث کردند در حوزه اطلاعات

کشورهای CIS درباره موضوعات تعامل در حوزه اطلاعات بحث کردند 7 اکتبر 2020 ، ساعت 17:00

Avesta.Tj | 10/07/2020 | مشاوره های بین وزیری با موضوع “درباره تعامل کشورهای عضو CIS در حوزه اطلاعات” یک روز قبل ، در 6 اکتبر ، در قالب یک کنفرانس ویدیویی برگزار شد.

به گفته سرویس مطبوعاتی کمیته اجرایی CIS ، رایزنی ها با مشارکت نمایندگان تام الاختیار ارمنستان ، بلاروس ، قزاقستان ، روسیه ، تاجیکستان ، ازبکستان و کارمندان کمیته اجرایی CIS انجام شده است.

شرکت کنندگان در این رایزنی ها در مورد کار انجام شده برای پشتیبانی اطلاعاتی از رویدادهای تحت ریاست جمهوری ازبکستان در کشورهای مستقل مشترک المنافع در سال 2020 به تبادل اطلاعات پرداختند و توافق کردند که این روش را سال آینده نیز تحت ریاست جمهوری بلاروس و در رابطه با سی امین سالگرد مشترک المنافع ادامه دهند.

در طول این رویداد ، موارد تعامل با شرکت کنندگان جدید در فضای اطلاعاتی (وبلاگ نویسان ، کاربران شبکه های اجتماعی) ، جنبه های مختلف کار اطلاعاتی در زمینه همه گیری COVID-19 و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی به هموطنان خارج از کشور مورد بحث قرار گرفت.

علاوه بر این ، شرکت کنندگان در این مشاوره ها در مورد اشکال و روش های کار آژانس های امور خارجه با نمایندگان رسانه های ملی و خارجی بحث و گفتگو کردند.

پیشنهاد طرف بلاروسی برای برگزاری رایزنی های منظم در زمینه تعامل کشورهای عضو CIS در حوزه اطلاعات در مینسک در سال 2021 مورد حمایت قرار گرفت.