تاجیکستان پروازهای مستقیم با ترکیه و چین را بازیابی می کند. بعدی به نوبه خود تاشکند

تاجیکستان پروازهای مستقیم با ترکیه و چین را بازیابی می کند. تاشکند در صف بعدی است 6 اکتبر 2020 ساعت 15:40

Avesta.Tj | 06.10.2020 | تاجیکستان پروازهای منظم با ترکیه و چین را بازیابی می کند. پروازها از دوشنبه به استانبول و ارومچی انجام خواهد شد.

پس از یک وقفه هفت ماهه ، پروازهای منظم به ترکیه و چین در ماه اکتبر از سر گرفته می شود ، گزارش NIAT Khovar با اشاره به مدیر آژانس هواپیمایی کشوری تحت دولت جمهوری تاتارستان ایکروم سابخونزودا.

به گفته وی ، پروازها در این مسیرها با تصمیم ستاد جمهوریخواه برای پیشگیری و پیشگیری از گسترش ویروس COVID-19 با رعایت اجباری استانداردهای بهداشتی و اپیدمیولوژیکی تجویز شده در طی همه گیری مجاز است.

پروازهای دوشنبه – استانبول هفته ای دو بار توسط شرکت هواپیمایی تاجیکستان Somon Air و Turkish Turkish Airlines انجام می شود. هزینه بلیط در صلاحیت شرکت های هواپیمایی است.

پرواز مستقیم دوشنبه-ارومچی بسته به میزان دسترسی ، هر دو هفته یک بار توسط سامون آیپ و هواپیمایی چین جنوبی انجام می شود. در حال حاضر دولت در حال بررسی مجدد پرواز دوشنبه-تاشکند است.

هنگام سوار شدن ، مسافران باید گواهی عدم وجود ویروس کرونا داشته باشند که حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز از آزمایشگاه ها برای آزمایش عفونت ویروس کرونا گرفته شده باشد.

به یاد بیاورید که تاجیکستان پروازهای خارج از کشور خود را در 20 مارس سال جاری در ارتباط با بیماری همه گیر COVID-19 در جهان متوقف کرده است.

در حال حاضر ، پرواز مستقیم دوشنبه-دبی از سر گرفته شده است و پروازهای چارتر به شهرهای فدراسیون روسیه وجود دارد.