تاجیکستان در پروژه فوتبال برای دوستی در قالب آنلاین

شرکت خواهد کرد

تاجیکستان بصورت آنلاین در پروژه فوتبال برای دوستی شرکت خواهد کرد 11 سپتامبر 2020 ساعت 11:25 صبح

12 Avesta.Tj | 11.09.2020 | برنامه بین المللی کودکان بین المللی PJSC Gazprom “فوتبال برای دوستی” که در 211 کشور و منطقه جهان که نمایندگان تاجیکستان در آن شرکت کرده اند ، حضور دارد ، امسال بصورت آنلاین برگزار می شود.

با توجه به وضعیت کنونی همه گیر COVID-19 در سراسر جهان ، مدیریت پروژه تصمیم گرفت که فعالیت پروژه را متوقف نکند ، نه ارزش آن را گسترش دهد و همه شرکت کنندگان از کشورهای مختلف را به صورت آنلاین متحد کند.

برنامه بین المللی کودکان و نوجوانان PJSC Gazprom Football for Friendship از انتشار بازی World for Friendship World خبر داد. برنامه ریزی شده برای پاییز سال 2020 است. برای اولین بار ، کاربران در سراسر جهان این فرصت را دارند که طبق قوانین Football for Friendship ، در تیم های بین المللی متحد شوند ، در مسابقات شرکت کنند. بازی جدید شبیه سازی فوتبال چند نفره بر اساس ارزش های اصلی برنامه مانند دوستی ، صلح و برابری است. سازنده بازی DataArt است. این بازی در سیستم عامل های MS Windows ، Apple MacOS ، Android ، iOS در دسترس خواهد بود.

فوتبال برای دنیای دوستی (F4F World) به شما امکان می دهد برای هر یک از بازیکنان فوتبالی که کاربران کشورهای مختلف مسئولیت آن را دارند ، مسابقات تیم های بین المللی را در زمان واقعی سازماندهی کنید. هر تیم شامل یک دروازه بان ، یک مدافع ، دو مهاجم ، دو هافبک میانی و همچنین یک مربی و بازیکنان جایگزین است. F4F World به کاربران این امکان را می دهد تا به تیم ها بپیوندند و یا تیم های خود را ایجاد کنند و بازیکنان تصادفی یا آشنا را به آنها دعوت کنند. علاوه بر قوانین کلاسیک ، برای اولین بار ، بازیکنان می توانند براساس قوانین جدید بر اساس برنامه بین المللی نه ارزش فوتبال برای دوستی مسابقات: دوستی ، برابری ، عدالت ، سلامتی ، صلح ، وفاداری ، پیروزی ، سنت و افتخار مسابقات را انجام دهند.

برنامه اجتماعی بین المللی کودکان Football for Friendship توسط PJSC Gazprom از سال 2013 اجرا می شود. در طول هفت فصل گذشته ، این برنامه بیش از 6 هزار شرکت کننده را گرد هم آورده و بیش از 5 میلیون طرفدار کسب کرده است.

فوتبال برای دوستی توسط یوفا ، فیفا ، فدراسیون های فوتبال و باشگاه های مطرح فوتبال جهان ، بنیادهای خیریه بین المللی ، ورزشکاران مشهور ، سیاستمداران و هنرمندان پشتیبانی می شود. این پروژه جوایز بین المللی و ملی بی شماری را در زمینه مسئولیت اجتماعی ، ورزشی و ارتباطات از جمله رکورد جهانی چند ملیتی ترین تمرین فوتبال در تاریخ از آن خود کرده است.

در سال 2020 ، فوتبال برای دوستی بصورت آنلاین برگزار می شود. یک پلت فرم ویژه دیجیتالی بیش از 10 هزار بازیکن در هر سنی را متحد می کند و به پایگاه مسابقات بین المللی کودکان و همچنین زمین بازی تبدیل می شود که هر کسی می تواند تمرین کند ، در تیم های ترکیبی بین المللی متحد شود و بازی مورد علاقه خود را در قالب Football for Friendship بدون ترک خانه انجام دهد. .