عروسی مخفیانه خواننده سابق سربرو باعث ایجاد شک و تردید در بین همکاران

اولگا سریابکینا به دقت از حریم خصوصی خود در برابر چشم کنجکاو محافظت می کند. این خواننده بارها اظهار داشته است که معشوق خود را به هواداران و روزنامه نگاران نشان نخواهد داد. اگرچه وقایع نگاران سکولار مرتباً سوic ظن داشتند ، اما گفته می شود که اولگا با تهیه کننده ماکسیم فدیف رابطه عاشقانه داشته است. از آنجایی که وی یکی از معدود افرادی است که پس از ترک مرکز تولید وی موفق شد به طرز دوستانه ای از یک نوازنده تأثیرگذار جدا شود. با این حال ، خود این هنرمند همیشه سرسختانه از خود دفاع می کند و تکرار می کند که فقط کار و خلاقیت او را با ماکسیم الکساندروویچ فدیف ارتباط می دهد.

تعجب طرفداران را تصور کنید که معلوم شد چندی پیش اولگا مخفیانه در اتریش ازدواج کرده است. همانطور که خواننده اعتراف کرد ، همکار و کارمند سابق او در مرکز تولید ماکسیم فادیف جورجی ناچکبیا به عنوان یکی از برگزیدگان وی انتخاب شد. به گفته این خواننده ، شوهر تازه ساخته شده یک فرد رسانه ای نیست ، بنابراین عروسی در اکثر رازداری و در خارج از کشور برگزار شد ، جایی که جورج مدت طولانی در آن زندگی می کرد.

ایرینا تیتووا ، همکار سابق سریابکینا در گروه SEREBRO ، نظرات خود در مورد عروسی اولگا را با MK در میان گذاشت. شایان ذکر است که سریابکینا در ترکیب جدید گروه مربی تیتووا بود.

ایرینا شروع کرد: “من حتی چنین جوانی (جورج) را نمی شناسم.” “من او را در مرکز تولید Fadeev پیدا نکردم ، بنابراین اینکه او آنجا باشد یا نه برای من یک رمز و راز است.”

– آیا اولگا در طول کار شما دوست پسر داشت؟

– این داستان عروسی به نظر من عجیب است. برای ازدواج ، فکر می کنم حداقل شما به یک رابطه نیاز دارید. و از اولگا مشخص نبود که کسی را داشته است.

– آیا بعد از کار در یک گروه با اولگا ارتباط برقرار می کنید؟

راستش من الان به این داستان علاقه ندارم. … ازدواج کرد – آفرین ، خیر ، این به معنای یک شیرین کاری PR دیگر است. من یکی از آخرین کسانی بودم که در مورد عروسی اطلاع داشتم. در هر صورت ، تازه عروس ها بهترین ها ، بهترین ها.