جایزه تئاتر MK اولین بیماری همه گیر

بود

جایزه MK همیشه به خاطر تمرکز بالای ستاره های تئاتر (از مبتدی تا استاد) و یک مراسم با سرعت بالا که فقط با اتومبیل های فرمول 1 قابل مقایسه نیست ، مشهور بوده است. اما 25 امین سالگرد ، یک ویژگی موقتی دیگر نیز دارد. طبق اقدامات ایمنی و توصیه های Rospotrebnadzor ، جایزه در 2 مرحله – 24 و 29 سپتامبر برگزار می شود. و در تاریخ 29 ام – دومین اقدام اولین پسا همه گیری و تنها جایزه تئاتر برنامه ریزی شده در مسکو. بوگدان شوكین.

مانند روز اول ، مراسم در ساعت 14.00 شروع می شود. “نیمه مضامین” و “مبتدیان” شروع به جمع شدن در تحریریه می کنند. اولین نفری که در ایوان ظاهر می شود ، کارگردان تئاتر واختانگوف ، کیریل کروک است. امروز او نه تنها از بازیگران خود حمایت می کند ، بلکه جایگزین یوری بوتوسوف می شود که قرار بود در نامزدی “بهترین اجرا” یک پلاک مارک “MK” دریافت کند. مدیر بعد از تجربه حفره در خانه در قرنطینه نشسته است. داریا موروز.

“من همیشه به کاری که یوری نیکولاویچ انجام می دهد علاقه مندم. او بازیگران جوان را به صحنه واخنگوف می آورد و آنها را بسیار مشهور و قابل تشخیص می کند. با تشکر از نام او ، مارک شخصی او به عنوان مدیر اصلی Vakhtangovsky ، مخاطبان به اجراها می روند. با تشکر از او ، ما نسل جدیدی از واختانگوویت ها را پرورش می دهیم. من بسیار خوشحالم که جایزه MK نه تنها توسط تئاترهای آکادمیک مورد توجه قرار می گیرد ، بلکه در اولین نمایش هایی در تئاترهای متوسط ​​و دشوار زندگی می کند که هنوز نتوانسته اند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. ” p> کریل کروک.

باید بگویم که واختانگوسکی قهرمان جایزه 2020 شد و فقط برای یک اجرا به طور همزمان 4 صفحه امضای Moskovsky Komsomolets را به دست آورد. همانطور که مدیر مسئول ما در چنین مواردی می گوید: “دور از دسترس نیست!”

اجرای “Peer Gynt” همزمان در 4 نامزدی اهدا شد. بهترین بازیگر نقش اول مرد – سرگئی ولکوف و پاول پوپوف برای نقش های Peer Gynt و Peer Gynt دیگر ؛ بهترین نقش مکمل مرد – یوری تسوکوروف برای نقش یک نوازنده ؛ بهترین اجرا – به کارگردانی یوری بوتوسوف. Evgeniya Kregzhde جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد. این بازیگر از همکاران جوان خود برای کارشان تشکر کرد و به طعنه اظهار داشت: “می دانید ، جوانی آزار دهنده است.”

اولین جایزه تئاتر “همه گیر” در MK

به پایان رسید

تماشای ویدیوی مرتبط

در اواسط مراسم اهدای جوایز ، داریا موروز به داخل اتاق کنفرانس پرواز کرد. این اولین بار نیست که این بازیگر زن برنده جایزه MK می شود. حتی 20 سال پیش ، موروز اولین بشقاب خود را به عنوان یک بازیگر زن مشتاق گرفت و اکنون او به عنوان “نیمه استاد” برای نقش نمادین آرکادینا در “مرغ دریایی” تئاتر هنری مسکو روی صحنه می رود. چخوف.

مانند رکورددار “Peer Gynt” از نظر نامزدی ، اجرای جسورانه و واقعاً راک اند رول “نیروانا” تئاتر مدرن از گردن او نفس می کشد. این محصول در سه نامزدی و دو دسته جایزه اهدا شد. بوگدان شوچوکین و آناستازیا سیچوا “مبتدیان” برای نقش های اصلی کرت کوبین و کورتنی لاو و “نیمه استاد” یوری آنپیلوگوف – برای نقش داروی دراگا (“بهترین بازیگر نقش مکمل مرد”) اهدا شدند. رئیس GITIS گریگوری زاسلاوسکی با دانشجویان ، سرگئی یاشین مدیر و مجری مراسم مارینا رایکینا.

اتفاقاً ، بوگدان جایزه را برای اولین بار دریافت می کند. بنابراین ، یک پاپیون و یک ژاکت سخت و مشکی کاملاً جدی مکمل تصویر راک اند رول این هنرمند جوان بود. “دریافت چنین جایزه ای در سن بیست و دو سالگی لذت و خوشبختی است! اگر از چهل سالگی آن را تحویل می گرفتم ، شاید احساس دیگری داشتم. البته وقتی تازه وارد اقیانوس تئاتر شدید و از شما جدا می شوند ، البته این مسئولیت بزرگی را به شما تحمیل می کند. همچنین این شخصیت و شخصیت را شکل می دهد. ”

ولادیمیر مشکوف به طور غیر منتظره ای برای کسانی که جمع شده اند وارد سالن می شود. شخصاً او امسال جایزه دریافت نمی کند ، اما مانند روز اول این جایزه ، وقتی ولادیسلاو میلر “مبتدی” جایزه نقش خلستاکوف را گرفت ، ظاهر او کاملا تصادفی نیست. مشکوف برای حمایت شخصی از بازیگران تئاترش آمد: ناتالیا کاچالووا (بهترین بازیگر نقش مکمل زن – ماریا آنتونوونا) و الکساندرا مارینا (بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در گروه نیمه متر). و “بازرس کل” به کارگردانی سرگئی گازاروف بهترین اجرای فصل لقب گرفت. الكساندر مارین ، ولادیمیر مشكف ، ناتالیا كچالووا و سرگئی گازاروف.

برخی از نامزدها همزمان دو برنده دارند. بنابراین ، در میان “مبتدیان” برای بهترین نقش مکمل مرد ، هیئت تحریریه روزنامه به استانیسلاو کارداشف (وردامان ، “یوکناپاتوف” تئاتر مایاکوفسکی) جایزه داد. و یولیا ماریچوا ، بازیگر مایاکوفکا ، پلاک امضای بهترین بازیگر زن – آدی را در همان اجرا دریافت کرد.

به همین دلیل MK دموکراتیک ترین جایزه در نظر گرفته می شود. سردبیران تمام اکران های فصل را تماشا می کنند و حتی اگر دانشجویان شایسته آن باشند پاداش می دهند. بنابراین ، “سقوط ستاره” توسط GITIS (به کارگردانی سرگئی یاشین) برنده نمایش های دانشجویی شد. بچه ها قبل از درس شمشیربازی برای یک جایزه آمده بودند. نگران نباشید ، همه چیز توافق شده است ، رئیس دانشگاه گریگوری زاسلاوسکی از این امر مطلع است. او خود در این لحظه مهمانی به حمایت از دانشجویان و مدیر رسید.

داریا موروز ، ولادیمیر مشکوف و دیگران در جایزه تئاتر MK

 داریا موروز ، ولادیمیر مشکوف و دیگران در جایزه تئاتر MK

به گالری عکس مربوط مراجعه کنید