ترامپ همزمان در پنج ایالت مهم

پیشتازی کرد

ترامپ در پنج ایالت مهم پیش قدم شد 4 نوامبر 2020 ، ساعت 09:24

اوستا Tj | 04.11.2020 | گزارش Lenta.ru ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، همزمان با پیشی گرفتن از جو بایدن ، رقیب دموکرات ، همزمان رهبری پنج ایالت مهم را بر عهده گرفت.

به طور خاص ، اوضاع در تگزاس در حال تغییر است – در ایالت سنتی جمهوری ، ترامپ دوباره رهبری را بدست آورده است. در ساعت 05.40 به وقت مسکو ، رئیس دولت بیش از درصد از بایدن – 50.1 در مقابل 48.6 جلوتر است. 38 انتخاب کننده در معرض خطر هستند.

ترامپ در ایالت اصلی اوهایو (جایی که 18 رأی دهنده رأی می دهند) نیز پیش است ، در آنجا 50.2 درصد در برابر بایدن 48.5 درصد است. جمهوری خواه همچنین در لغزش فلوریدا ، جورجیا و ویسکانسین بسیار جلوتر است و تقریباً با دموکرات ها در کارولینای شمالی ، جایی که هر دو نامزد بیش از 49 درصد کسب می کنند ، عقب است.

3 نوامبر در ایالات متحده روز انتخابات عمومی است. شهروندان رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور را انتخاب می کنند و 35 سناتور ، کل مجلس نمایندگان ، 13 فرماندار و نمایندگان دولت محلی انتخاب می شوند.

رئیس دولت فعلی ، دونالد ترامپ جمهوری خواه و جو بایدن دموکرات ، که در زمان باراک اوباما به عنوان معاون رئیس جمهور خدمت می کرد ، برای تصدی پست بالا جنگ می کنند.