وزارت امور داخلی دوشنبه درباره فیلم “حمله”

نظر داد

وزارت امور داخله دوشنبه درباره فیلم حمله نظر داد 8 اکتبر 2020 ، 09:23

Avesta.Tj | 10/08/2020 | اداره وزارت امور داخلی تاجیکستان برای شهر دوشنبه به ویدئویی در شبکه های اجتماعی در مورد ادعای “تجمع” یک مرد جوان ، که گفته می شود توسط افسران پلیس سازمان یافته است ، واکنش نشان داد.

به گفته مرکز مطبوعاتی اداره MIA مسکو ، نویسنده ویدئو وقایع موجود در ویدئو را توصیف می کند ، جایی که دو افسر پلیس در تلاش برای بازداشت یک مرد جوان هستند و توسط یک زن جوان ، همسر ادعا شده مرد ، به عنوان “حمله” مانع می شود.

پس از ظهور فیلم در اینترنت ، کاربران شبکه های اجتماعی از وزارت مساعدت وزارت امور داخله مسکو خواستار بررسی شرایط حادثه توصیف شده شدند.

در مدت کوتاهی ، “قهرمانان” ویدئو و نویسنده فیلم شناسایی و به پلیس منتقل شدند. معلوم شد که آنها ساکنان شهر واخدات هستند – زن و شوهر بدریدین پردایف و هالوسووا اوزودا.

آنها به افسران پلیس گفتند که در تاریخ 30 سپتامبر آنها در جاده مقابل مجتمع مسکونی شارکی اوزود گدایی می کردند ، هنگامی که افسران پلیس به آنها نزدیک شدند و از آنها خواستند جاده را ترک کنند ، و سعی کردند مرد را به پیاده رو هل دهند ، که همسرش شروع به انسداد کرد. p>

این حادثه توسط یک شهروند 26 ساله ساکن شهر دوشنبه که با اتومبیل شخصی خود در حال عبور بود از طریق تلفن همراه فیلمبرداری شد و سپس ، چند روز بعد ، آن را در اینترنت قرار داد و آن را “حمله” توصیف کرد که گفته می شود توسط پلیس سازماندهی شده است. < / p>

ویدئو خودکار اعتراف کرد که او واقعاً از واقعه در تاریخ 30 سپتامبر فیلمبرداری کرده است ، زمانی که کمپین پیش نویس پاییز به طور رسمی در کشور آغاز نشده بود ، روز بعد ، 1 اکتبر آغاز شد.

“قهرمان” ویدئو ، بدرالدین پردایف ، گفت که او در سال های 2010 تا 2012 در صفوف نیروهای مسلح تاجیکستان خدمت کرده است ، دارای سه فرزند است و حادثه مشارکت وی هیچ ارتباطی به اصطلاح “حمله” ندارد.