هنرمندان برای دفاع از دریاچه Pleshcheyevo

به راهپیمایی رفتند

برای جلوگیری از تغییر بیش از حد تشخیص Pleshcheyevo ، نقاشان تصمیم گرفتند که آن را روی بوم ها بگیرند و یک نمایشگاه اعتراضی در این زمینه ترتیب دهند. اقدام “بیایید Pleshcheyevo را نجات دهیم” توسط نقاشان از راه دور – از لیختن اشتاین ، کریمه و روتوف پشتیبانی شد.

هواي پلين با امضاي درخواستي علني به رئيس بخش شهري پرسلاول-زالسكي والري آستراخانتسف آغاز شد. این صحنه تقریباً مانند نقاشی Repin است “” قزاق ها به سلطان ترکیه نامه می نویسند “. هنرمندان درباره قانون فدرال شماره 7 “در مورد حفاظت از محیط زیست” یادآوری می کنند و می خواهند از پارک ملی محافظت کنند. در میان امضا کنندگان 58 نفر وجود دارد. علاوه بر آنها ، کودکان و ساکنان دهکده کریوشکینو در هوای تند شرکت کردند ، که مخالف ورود بانک شمالی پلشچیف در محدوده شهر هستند. هنرمندان این اعتراض را به روشی زیبا – در چشم اندازهایی از طبیعت ابراز داشتند. این اقدام با آهنگ و رقص توسط گروه کر “قزاق وار” پشتیبانی شد.

صلح آمیزترین و فصیح ترین اعتراض تا حدی یادآور اقدامات گروه اقدامات جمعی 30 سال پیش بود که به دلیل سانسور ، مانیفست های اتفاقاتی را در مزارع نزدیک مسکو برگزار می کرد. هنرمندان در Kriushkino ، مانند Monastyrsky با Elagina و Co. ، همچنین پوستر sotsart را با متن های زیر ترسیم می کنند: “حفاظت از طبیعت به معنای محافظت از سرزمین مادری است. پس خیانتکار کیست؟ “،” ما اینجا زندگی می کنیم “،” طرح جامع دریاچه را نابود می کند “،” ما نمی گذاریم ساخته شود … “. اما برخلاف KD ، رئالیسم در اینجا به نکته اصلی تبدیل شد. اقدام جمعی در اینجا گرفتن منظره ناپدید شده بر روی دهها بوم یا کاغذ است. روستای کریوشکینو

بزرگسالان و کودکان نقاشی می کشند ، با وجود باران و باد لبخند می زنند. صبح هنرمندانی که کتابهایشان را زیر چترها می کشند. برخی با پاستل ، برخی با روغن ، برخی با انگشت می نویسند. عصر ، یک نمایشگاه کامل به میدان می رود. از مناظر در یک چشم انداز عکس گرفته شده و یک نمایشگاه مجازی اضطراری تحت هشتگ # savePleshcheyevo افتتاح می شود.

“یکی دیگر از مشارکت کنندگان در هوای پلین ، مجسمه ساز ماریا کالمیکووا می گوید:” در زمین ما ، مانند یک آینه ، مشکلات کل دریاچه ، تمام گوشه های محافظت شده روسیه منعکس شده است. به خاطر این اقدام ، او به همراه همسرش ، هنرمند ماکسیم پروتسنکو ، به منطقه یاروسلاول آمد و در طول روز مانند چندین ده نفر دیگر نقاشی کشید. اعتراض مسالمت آمیز آنها از قبل تأثیر داشته است. “دولت شهر انتظار چنین انتقامی را نداشت. وقتی روزنامه نگاران به سراغ او آمدند ، دستان آستراخانتسف می لرزید. ”

“کریوشکینو. رشته. چشم انداز خیره کننده دریاچه Pleshcheevo. نم نم باران افراد با سه پایه. قزاقها با همسران و فرزندانشان. هارمونیک وحدت. اما فردا این ممکن است مورد نباشد ، – یکی از شرکت کنندگان در عمل می گوید ناتالیا Sirotkina. – و من می خواهم که زنبورهای عسل از این زمینه عسل ، پرندگان برای ساختن لانه ها جمع کنند ، به طوری که بادکنک ها بلند شوند و کودکان و بزرگسالان توت فرنگی بخورند ، به طوری که بچه ها از روی دریاچه پرواز می کنند ، هنرمندان زیبایی منظره پانوراما را ستایش می کنند و سینماگران طبیعت شگفت انگیزی دارند. اگر ما از سواحل دریاچه خود دفاع نکنیم ، پس همه این شادی ها فقط برای گروه کوچکی از مردم در دسترس خواهد بود. ”

اولگ نیکیتین نوازنده از وورونژ با آهنگ “انجماد پرزلاول” از هنرمندان حمایت کرد. این متن به طور عامیانه توضیح می دهد که پروژه طرح کلی چه مشکلی دارد: «… دریاچه های زیبا توسط سارقان مورد مراقبت قرار گرفتند و آنها تصمیم گرفتند در آنجا پول سرمایه گذاری کنند. آنها می گویند ، برای قانونی کردن همه چیز ، بلافاصله قوانین اصلاح شد ، زمین های کشاورزی … “. قطعه ای در حاشیه روستایی که یک منطقه تفریحی در آن برنامه ریزی شده است. عکس: egrp365.ru

روز دوشنبه ، جلسات نهایی جلسات عمومی در مورد پیش نویس طرح کلی پرسلاول-زالسکی برگزار می شود. پس از آن ، کمیسیون باید تمام نظرات و پیشنهادات دریافت شده را بررسی کند ، و پیش نویس طرح کلی برای بررسی به دوما شهر پرسلاول ارائه می شود. به زودی مشخص خواهد شد که آیا نمایندگان سخنان تصویری را می شنوند یا خیر.