CEC تاجیکستان فرم و حجم یکسانی از پوسترهای اطلاعاتی نامزدهای ریاست جمهوری

را تأیید کرد

را تصویب کرد

کمیسیون مرکزی انتخابات تاجیکستان فرم و حجم یکسانی از پوسترهای اطلاعاتی نامزدهای ریاست جمهوری را تأیید کرد 11 سپتامبر 2020 ساعت 11:32 صبح

Avesta.Tj | 11.09.2020 | NIAT “Khovar” گزارش می دهد: کمیسیون مرکزی انتخابات و همه پرسی تاجیکستان فرم و اندازه یک پوستر اطلاعات را برای نامزدهای تصدی پست ریاست جمهوری تاجیکستان تصویب کرده است.

در 10 سپتامبر ، در جلسه ای به ریاست باختیر خدایورزودا ، رئیس CCER ، اشاره شد که پوسترها توسط کمیسیون مرکزی منتشر می شوند و برای آگاهی دادن به رأی دهندگان در مورد نامزدهای ریاست جمهوری تاجیکستان مورد استفاده قرار می گیرند. پوسترهای اطلاعاتی به هر حوزه انتخابیه و حوزه تحویل داده می شوند.

در این جلسه ، سایر موارد مربوط به آماده سازی و انجام انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری تاتارستان ، که قرار بود در 11 اکتبر سال جاری برگزار شود ، مورد بررسی قرار گرفت.

موضوعات روشن شدن ترکیب کمیسیون های انتخاب ناحیه برای انتخابات ریاست جمهوری جمهوری تاتارستان و جذب کارشناسان انتخابات در جریان آماده سازی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مورد بحث قرار گرفت.

برای اطمینان از عملکرد کارآمد کمیسیون های انتخاب منطقه برای انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری تاتارستان ، به پیشنهاد روسای برخی از مناطق ، تغییراتی در ترکیب کمیسیون های منطقه ایجاد شد.
در این گزارش آمده است

کارهای سازمانی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری تاجیکستان ادامه دارد.