کارشناسان تلویزیون ازبک با انتقاد شدید از پوشیدن شلوار جین پشمی و جوراب های کوتاه

کارشناسان تلویزیون ازبک شدیداً با پوشیدن شلوار جین پشمی و جوراب های کوتاه تند انتقاد کردند 28 اوت 2020 08:39

Avesta.Tj | 28.08.2020 | در جریان برنامه سیاسی – سیاسی مونوسابات در کانال “ازبکستان” ، کارشناسان ، درمورد هنجارهای اخلاقی ازبک ها ، از پوشیدن شلوار جین پاره شده به شدت انتقاد کردند.

کارشناسان خاطرنشان كردند كه جوانان شلوار جین پشمی را می پوشند ، گرچه ازبك ها میراث تاریخی خود را دارند – لباس ملی ، گزارش های ازنیوز .

منصور موسوی ، رئیس دپارتمان مرکز جمهوری معنویت و آموزش دکترا ، گفت: “قبلاً ، لباس های پاره شده توسط رومی ها پوشیده شده بودند ، که توسط جامعه رد می شدند و توسط والدین آنها نفرین می شدند ، و همچنین توسط کاست های پایینی در هندوستان.”

بازیگر یودگور سادیف ​​افزود: در یکی از برنامه های صبحگاهی که به فرهنگ اختصاص داده شده بود ، یک جوان در کراوات کرسی نشسته بود ، اما در عین حال در شلوار جین و کفش های بدون جوراب پاره شده بود.

علاوه بر این ، مهمانان برنامه از روند تبریک تولد به زبان انگلیسی و همچنین مدل موهای مردانه و پوشیدن جوراب کوتاه انتقاد کردند.
به گفته منصور موسایف ، در اوایل اروپا ، جوراب های کوتاه و نوارهای تراشیده شده بر روی معابد از ویژگی های متمایز یک شخص با گرایش جنسی غیر سنتی بود.