اما واتسون تصویر ژولیت

را امتحان کرد

کارگران موزه بسیار خوش بین هستند ، بنابراین ، با وجود موج دوم ، آنها کار خود را ادامه می دهند ، البته با احتیاط. اما ، با درک اینکه افق برنامه ریزی امروز بسیار نزدیک است ، آنها سعی می کنند در اسرع وقت تمام پروژه های برنامه ریزی شده را باز کنند تا اینکه سرانجام آن را پوشش دهند.

یکی از این رویدادها نمایش تقویم جدید پیرلی ، سنتی برای Photobiennale بود که این بار نویسنده آن عکاس مد ایتالیایی پائولو روورسی بود. وی برای چهل و هفتمین دوره تقویم ، او به دنبال یک داستان عاشقانه ساده و قوی بود که با ایتالیا مرتبط باشد. و در درام بزرگ ویلیام شکسپیر “رومئو و ژولیت” متوقف شد. این مفهوم یکسان است – ساده و قوی: ژولیت در هر دختری زندگی می کند ، معصوم ، صمیمی ، زیبا و شجاعانه ، و او اینگونه می خواست مدل های ستاره خود را ارائه دهد. کریستن استوارت.

قبل از بررسی نتیجه کار عکاس ، بیایید یک ثانیه متوقف شویم تا تاریخ پروژه را بیاد بیاوریم. اولین تقویم پیرلی در سال 1964 منتشر شد ، اولین نویسنده عکاس رسمی The Beatles Robert Freeman بود. در آن زمان لندن تازه شروع به چرخش می کرد و عکاسی اروتیک امری نادر بود. تا حدودی به همین دلیل ، مدلهای نیمه برهنه سکسی ، در عین حال آرام و ملایم ، تیراندازی در جزیره عجیب مایورکا یک موفقیت چشمگیر بود. رابطه جنسی از آن زمان به بخشی از سبک تقویم تبدیل شده است. درست است ، در سال های اخیر ، بسیاری از عکاسان عمداً از اروتیسم دور شده اند – آنها لباس خود را از تن نکردند ، اما مدل های خود را پوشیدند. اما برهنگی شیک به تدریج از مد می افتد. و به نظر می رسد روورسی ، استاد برهنگی ، این را کاملاً درک کرده است. اخلاص روند است. بدیهی است که انتخاب مفهوم به این دلیل است. مراحل فیلمبرداری.

با این حال ، صداقت تصویر جولیت با جنسیت و مد ، که علی رغم همه تحولات ، “یک ویژگی” تقویم است ، دشوار است. در اتاق MAMM در طبقه هفتم ، با دیدن قهرمانان روورسی می توانید آن را حس کنید. همه آنها شیک ، زیبا ، متفاوت هستند. اما واتسون.

یکی از مشهورترین مدلها اما واتسون 30 ساله است که مدتهاست از تصویر “هرمیون” از “هری پاتر” که باعث شهرت وی شده است ، بیشتر شده است. اما خوب است: با لباس سفید ، موهایش را زیر باند سفید جمع کرده ، دستانش را با دستکش های بلند پوشانده ، اما با یک خط گردن عمیق. او متواضع و رک است ، جذاب است. کریستن استوارت نگاه متفاوتی دارد ، تا حدودی نزدیک به مشهورترین نقش خود در نقش بلا سوان از فیلم “گرگ و میش” است. او بچه است ، با شلوار جین ، شلوارک ، کفش ورزشی و شلوار استرچ بلند. او با چالشی به درون قاب نگاه می کند ، حداکثر گرایی و قاطعیت نوجوان در آن خوانده می شود. اما این عکس ها نیز به سبک سبک سکسی هستند. یارا شهیدی بازیگر و مدل 20 ساله آمریکایی نقطه مقابل اوست. او در یک لباس آجری سفید و پر از لباس است – به نظر می رسد تصویر او از آغاز قرن بیستم باشد. او متواضع ، کمی گیج و مطبوع است. با این حال ، واضح است که این توهمی است که به طرز ماهرانه ای اجرا شده است ، اینجا نیز مد احساس می شود

اگر عاشق مد و عکاسی از مد باشید ، دیدن این عکسها لذت بخشی است. Roversi این مجموعه را به سبک عتیقه پردازش کرد – امروزه نیز یکپارچهسازی با سیستمعامل رواج دارد. علاوه بر این ، هویت سازمانی ایتالیایی در آن به راحتی حدس زده می شود. فقط یک “اما”. اگر ایده بیننده از قبل به بیننده گفته نشده بود ، فیلمبرداری را کنایه از درام نابود شونده شکسپیر معرفی نکرده بود ، شاید حدس نمی زد. بله ، این یک عکس مد زیبا و شیک است. روورسی در این کار مهارت ندارد. اما هیچ فاجعه ای در آن وجود ندارد که با یک داستان عاشقانه بزرگ از ورونا همراه باشد. و اخلاصی که در تصاویر قهرمانان ستاره احساس می شود ، مد اجتناب ناپذیر این سبک را تحت الشعاع قرار می دهد. یارا شهیدی.