امامعلی رحمان فرمانی را درمورد خدمت اجباری ارتش پاییزه

امضا کرد

امامعلی رحمان حکمی را درمورد خدمت اجباری ارتش پاییزه امضا کرد 3 سپتامبر 2020 ، 08:00

02 Avesta.Tj | 03.09.2020 | در مورد اخراج پرسنل نظامی که دوره های تعیین شده خدمت سربازی را گذرانده و دوره بعدی اعزام به خدمت برای اتباع جمهوری تاجیکستان متولد 1993 تا 2002 برای خدمت سربازی.

طبق سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری ، طبق این مصوبه در اکتبر-نوامبر سال 2020 ، سربازانی که دوره خدمت مشخص خود را گذرانده اند از صف نیروهای مسلح جمهوری تاجیکستان اخراج می شوند.

در این مصوبه همچنین آمده است که در ماه های اکتبر – نوامبر سال 2020 ، شهروندان ذکور که به سن 18 سالگی رسیده اند ، برای خدمت سربازی در رده های نیروهای مسلح کشور فراخوانده می شوند ، همچنین شهروندانی که از سن قانونی پیش روی جمهوری تاجیکستان برخوردار نیستند به تعویق انداختن یا معافیت از خدمت اجباری

به وزارت دفاع جمهوری تاجیکستان ، روسای کمیسیون های پیش نویس منطقه خودمختار گورنو- بدخشان ، مناطق ، شهر دوشنبه ، شهرها و نواحی دستور داده شده است که از طریق انتخاب دقیق افراد وظیفه به نیروهای مرزی ، گارد ملی و نیروهای ویژه ، با در نظر گرفتن مشخصات ، پیش نویس شهروندان را تهیه کنند. خدمات در این واحدها ، برای استخدام آنها به عنوان یک اولویت با مشارکت نمایندگان نهادهای امنیتی و امور داخلی.

به روسای شهرها و نواحی ، همراه با کمیساریای نظامی ، با احساس مسئولیت ، دستور داده شده است که برای خدمت سربازی به طور سازمان یافته خدمت وظیفه انجام دهد.

به وزارت فرهنگ ، کمیته جوانان و ورزش ، کمیته تلویزیون و رادیو دستور داده شده است که به طور گسترده ای سازمان و نحوه خدمت وظیفه خدمت شهروندان را برای خدمت سربازی تحت پوشش قرار داده و خدمات را در نیروهای مسلح جمهوری تاجیکستان به عنوان یک وظیفه مقدس هر شهروند جمهوری تاجیکستان پوشش دهند.

به وزارت بهداشت و حفاظت اجتماعی جمعیت جمهوری تاجیکستان دستور داده شد که پزشکان و متخصصان باتجربه را برای معاینه پزشکی کنترل وظیفه ای که توسط کمیسیون های پیش نویس منطقه خودمختار گورنو- بدخشان ، مناطق ، شهر دوشنبه ، شهرها و نواحی فراخوانده شده اند ، بسیج کند.