امامعلی رحمان جایگزین سفیران تاجیکستان در چین و عربستان سعودی شد

امامعلی رحمان جایگزین سفیران تاجیکستان در چین و عربستان سعودی می شود 31 آگوست 2020 ، ساعت 14:04

Avesta.Tj | 08/31/2020 | رئیس جمهور تاجیکستان ، امامعلی رحمان ، امروز در کارمندان وزارت امور خارجه و در تعدادی از مأموریت های دیپلماتیک جمهوری تاجیکستان در خارج از کشور تغییر کارمندان داد.

طبق اعلام سرویس مطبوعاتی رئیس دولت ، با حکم ریاست جمهوری ، پرویز داولتزودا از سمت سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری تاجیکستان در جمهوری خلق چین و به طور همزمان ، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری تاجیکستان به جمهوری سوسیالیست ویتنام در ارتباط با انتقال به شغل دیگر آزاد شد. p>

همچنین ، با حكم رئیس دولت ، زاروبیدین كوظمی از سمت خود به عنوان سفیر خارجه و خارق العاده جمهوری تاجیكستان در پادشاهی عربستان سعودی و همزمان با عنوان نماینده دائم جمهوری تاجیكستان در سازمان همکاریهای اسلامی در ارتباط با انتقال وی به شغل دیگری آزاد شد.

رئیس جمهور کریمی اکرم محمدrasul را به عنوان سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری تاجیکستان در پادشاهی عربستان منصوب کرد.

ظهیر سعیدزودا به عنوان سفیر فوق العاده و تام الاختیار تاجیکستان در چین منصوب شد ، وی پیش از این انتصاب ، سمت معاون وزیر امور خارجه جمهوری تاجیکستان را بر عهده داشت.

زاروبیدین کوسیمی به عنوان سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری تاجیکستان در جمهوری عربی مصر منصوب شد.