Ehsoni Panjshanbe از Istiklol به Namangan Navbahor

احسونی پنجشنبه از Istiklol به Namangan Navbahor نقل مکان کرد 31 آگوست 2020 09:51

06 Avesta.Tj | 08/31/2020 | احسونی پنجشنبه هافبک 21 ساله تیم ملی تاجیکستان کار خود را در باشگاه فوتبال “Navbahor” از Namangan ادامه خواهد داد.

براساس وب سایت رسمی FC Istiklol ، Istiklol پیشنهادی از باشگاه Navbahor برای به دست آوردن هافونی پانششانب هافبک دریافت کرد. مدیریت “Istiklol” با در نظر گرفتن پیشنهاد باشگاه ازبکستان و با در نظر گرفتن میل خود این بازیکن که می خواست دست خود را در مسابقات جدید امتحان کند ، با این انتقال موافقت کرد.

پس از تکمیل تمام مدارک لازم ، احسونی پنجشنبه با نوبهور قراردادی امضا کرد که این اعتبار تا پایان سال 2022 معتبر است.

باشگاه جدید احسونی پنجشنبه ، به دنبال نتایج مرحله اول سوپرلیگ ازبکستان ، در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد. این فوتبالیست پس از بازی دوستانه تیم های ملی ازبکستان و تاجیکستان که در تاریخ 3 سپتامبر در تاشکند برگزار می شود ، به ناوباهور می پیوندد.

احسونی پنجشنبه کار خود را به عنوان بخشی از Istiklol Dushanbe در نیمه دوم فصل فوتبال 2016 آغاز کرد و در این دوره ، همراه با این تیم ، چندین بار قهرمان تاجیکستان ، مالک جام حذفی کشور و سوپرجام جمهوری خواه شد و همچنین فینالیست جام AFC 2017 بود. در سال 2018 ، طبق نتایج فصل فوتبال ، احسونی پنجشنبه به عنوان بهترین بازیکن فوتبال در تاجیکستان شناخته شد.

Istiklol از Ehsoni Panjshanbe بخاطر وقت سپری شده به این باشگاه تشکر کرد و برای وی آرزوی موفقیت بزرگی در کار آینده خود کرد.