یوری موزیچنکو و ایلیا پروسیکین به دوقلو تبدیل شدند

همه گیری همه کارتها را با هم مخلوط کرده است ، هنوز صحبتی از وقایع بزرگ نیست. فعال ترین چهره ها در صنعت موسیقی ایده های جدیدی تولید می کنند ، با قالب های تازه ارائه می شوند. این پروژه “زیرمجموعه” خانه موسیقی Mint “Mint” بود. اول ، در قالب آنلاین ، با وظیفه نشان دادن هنرمندان نسل “اخلاص جدید” – هم جوان تر و هم محبوبیت قبلی. مهمانان این برنامه قبلاً از افراد صفر ، “اعصاب” ، الکا ، که پروژه جانبی خود YAAV را ارائه داده اند بازدید کرده اند. به دنبال آن یک مینی جشنواره به همین نام برگزار شد – مجموعه ای از رویدادها در باشگاه های مسکو ، جایی که خوانندگان آلنا شوتس ، ساشا موسور و مایاک در آنجا به اجرای برنامه پرداختند. “ZD” در گزارشی درباره پدیده “Zemfir تازه ضرب شده” صحبت کرد. اعضای سری دوم Hatters هستند که اکنون چندین سال است که در صحنه بزرگ رعد و برق می کنند و همچنین پروژه های کمتر شناخته شده اما امیدوار کننده IDIOT و Discipline of the Sick Bat.

درباره IDIOT Ivan Krasotin ، که صدای سختی را با نقوش پاپ نرم و پرطرفدار به سبک دهه 80 ترکیب می کند ، اخیراً در مورد MegaBit MK صحبت شده است. DBB ، به نوبه خود ، قبلاً در جشنواره بزرگ سن پترزبورگ “Stereoleto” در همان صحنه با Zemfira شرکت کرده اند – شاید این تنها رویداد در این مقیاس باشد که هنوز هم می تواند در سال جاری برگزار شود.

گروهی با نام عجیب و غریب – اصالتاً اهل تولا. او ترکیبی کاملاً فریبنده از سبک های indie ، garage rock ، new wave و سبک های دیگر را با شعرهای زنده و دلخراش بازی می کند. شرکت در جشنواره اولین اجرای بچه ها در مسکو بود. تکنواز تیم دیمیتری شیشکین به ZD گفت: “ما حدود 5 سال است که با هم هستیم اما فقط دو سال و نیم پیش فهمیدیم که می خواهیم موسیقی را به طور جدی بسازیم. ما تصمیم گرفتیم نسخه آزمایشی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم ، و به طور غیر منتظره برای ما ، مخاطبان آن را پسندیدند ، ما اولین شنوندگان را دریافت کردیم. سومین آهنگ “Wasted” قبلاً در همه سایت های پخش جریانی وجود داشته است ، به لیست های پخش و عموم مردم راه یافته است. در زمستان ما برای Wild Mint اقدام کردیم و برگزارکنندگان پاسخ دادند که آنها از قبل ما را می شناختند و ما موسیقی خوبی داشتیم. ” در کنسرت در پایتخت ، اولین تماشاگران در انتظار نمایش بودند – آهنگ “قهرمان اصلی” ، که برای اولین بار به صورت زنده اجرا شد و به زودی روی ضبط ظاهر می شود.

ست تیتر اصلی Hatters به ​​آلبالو تبدیل شد. اتفاقاً اینها بودند که با افتتاح مجموعه ای از کنسرت های خودکار در تابستان ، جایی که تماشاگران می توانستند به تماشای مجریان مورد علاقه خود که در صحنه اتومبیل خود نشسته اند ، به گوش “محاصره” سنگین بروند. گروه موسیقی یوری موزیچنکو با اطمینان روند را دنبال می کند و طرفداران جدیدی را جذب می کند.

در یک زمان ، دوستانشان مورد حمایت قرار می گرفتند و همچنان مورد حمایت قرار می گیرند – “بازیگران” معروف معروف Little Big. به تازگی ، رهبر Shlyapnikov در برنامه اینترنتی Comment Out در یک داستان ناخوشایند قرار گرفت ، جایی که مجریان سعی در تحریک این هنرمند برای اظهارات توهین آمیز در مورد اوضاع سیاسی بلاروس داشتند. نوازنده با وقار ضربه را تحمل کرد و تسلیم سیاه نمایی آشکارا دستورالعمل تسلیم نشد و راهی برای برون رفت از وضعیت پیدا کرد ، اما موضوع چنان دردناک شد که حتی پس از مدتی حاضر به اظهارنظر در مورد آن برای MK نشد. بنابراین ، “ZD” روی موضوعات خلاقانه تمرکز کرد. کلاهبرداران. عکس: کاتیا تاراسنکووا

– از زمان ظهور The Hatters ، موسیقی شما همچنان پر جنب و جوش ، التقاطی باقی مانده است اما همیشه قابل تشخیص است. آزمایشات بعدی شما را به کجا می کشاند؟

– موسیقی ما همراه با ما پیشرفت می کند ، هر روز که زندگی می کنیم یک تجربه جدید است. ما هر روز سعی می کنیم تجربه جدیدی را وارد موسیقی خود کنیم ، چیز دیگری را امتحان کنیم ، سعی کنیم ژانر خود را محدود نکنیم. هم اکنون مینی آلبوم “مرا شلیک کنید” در دستور کار قرار دارد. با جمع بندی نتایج موقت ابتدای سال ، ما رویکرد ایجاد آهنگ های جدید را تغییر دادیم. برای انجام این کار ، ما باید خود را تغییر دهیم و دنیای اطراف خود را تغییر دهیم. اول از همه ، ما با دستان خودمان “استودیوی مرکزی” جدید ساختیم و آن را به خانه دوم تبدیل کردیم. اکنون ما نه تنها همه مطالب را ایجاد می کنیم ، بلکه از ابتدا تا انتها خود را ضبط می کنیم. در یک فضای جدید ، تعداد زیادی قطعه نوشتیم که با آنها شنوندگان را خوشحال می کنیم و آنها را به صورت بخشی آزاد می کنیم.

– وقتی رویدادهای گسترده از سر گرفتند ، شما یک سری کنسرت Live & Drive را در لوژنیکی آغاز کردید. احساس این فاصله با مخاطب در اتومبیل ها ، جایی که حتی صدا به روشی خاص تنظیم می شود ، چه حسی داشت؟

– Live & Drive به تمام معنا تجربه جالبی بود. البته شنیدن بوق ماشین به جای کف زدن و داد و فریاد معمول جمعیت کاملاً غیرمعمول بود ، اما ما آن را دوست داشتیم.

– آیا قصد دارید با Little Big چیز جدیدی منتشر کنید؟

– زمان مشخص خواهد شد.

✭✭✭

صحبت موزونانه در مورد پشت سر هم با لیتل بیگ ، موزیچنکو ، معاشقه می کند و نمی خواهد دسیسه ها را فاش کند. این هنرمندان قبلاً همکاری های بسیاری داشته اند ، هتتر خود را بخشی از جامعه Little Big Family می نامد ، شرکت موزیچنکو در یورو موفق شد Uno به یکی از پر سر و صداترین احساسات این فصل تبدیل شود ، بنابراین مطمئناً چیز جدیدی در انتظار طرفداران خواهد بود. همین روز گذشته ، یوری عکس مشترک دیگری با رهبر “بزرگها” ایلیا پروسیکین ارسال کرد. با همان مدل موها – موهایی که “مانند کوبین” رشد کرده اند – حالت های صورت کاملاً شبیه و کاملاً یکسان ، آنها مانند برادران دوقلو به نظر می رسند.