آلسو از رفتن به یوروویژن امتناع کرد

آلسو از رفتن به یوروویژن امتناع کرد

حتی متقاعد کردن فیلیپ کرکوروف نیز کمکی نکرد

بیست و سه سال پیش، آلسو در یوروویژن اجرا کرد. سپس این خواننده برای اولین بار در تاریخ نمایش مقام دوم را برای روسیه به ارمغان آورد. نه آلا پوگاچوا و نه فیلیپ کرکوروف که در سال های دیگر نماینده کشورمان بودند نتوانستند به چنین نتیجه ای دست یابند. همانطور که برای MK مشخص شد ، به ستاره پیشنهاد می شود دوباره در یوروویژن شرکت کند. اما او دیگر نمی خواهد در مسابقه شرکت کند. با وجود حتی متقاعد کردن فیلیپ کرکوروف.

– نه، دیگر نمی روم، – هنرمند می گوید. – بارها متقاعد شدم. حتی فیلیپ بدروسوویچ به عنوان تهیه کننده اصلی یوروویژن گفت: “بیا برویم. بیایید از شما یک آهنگ عالی بسازیم.” به او پاسخ دادم: فیلیپ، من آماده نیستم.

این هنرمند معتقد است که او تمام توانایی های خود را در مسابقه نشان داد. و انجام یک بار دیگر آن را ضروری نمی داند.

این هنرمند ادامه می دهد: “مقام دوم یک نتیجه عالی است.” – در آن لحظه تقریبا یک پیروزی. این اولین بلندترین مکان در تاریخ کشور ما بود. بعید است که بتوانم از خودم پیشی بگیرم. و برای گرفتن جایگاه زیر … چرا؟

در عین حال، آلسو نگرش منفی به این واقعیت دارد که اخیراً رقابت سیاسی شده است و شرکت کنندگانی از روسیه در آن شرکت نمی کنند.

خواننده می گوید: – من نمی توانم در مورد همه مسائل سیاسی اظهار نظر کنم. – اما من فکر می کنم که البته موسیقی نباید تحت تأثیر شرایطی که اکنون در جهان رخ می دهد قرار گیرد. موسیقی روح ها را شفا می دهد، مردم را متحد می کند. همینطور بود و همیشه همینطور خواهد بود.