آلسو توضیح داد که چرا فرزندانش در مدرسه و نه از راه دور درس می خوانند

– آلسو ، عقیده ای وجود دارد که هنرمندان برتر درجه یک وجود دارند ، شما را که از بیماری همه گیر رنج نبردید ، در نظر بگیرید. بگویید ، آنها از چنین مکث هایی در کار نمی ترسند: آنها ثروتمند و مشهور هستند ، می توانند سالها بدون کنسرت بنشینند. درست است؟

– وضعیت صنعت سرگرمی در سال جاری بسیار دشوار است ، مهم نیست کسی چه بگوید. بله ، تعدادی از برترین هنرمندان هستند که هنوز هم وضعیت خوبی دارند ، اما برخی دیگر نیز به شدت به اجراهای زنده مانند گروه ها وابسته بودند. آنها به معنای واقعی کلمه از کنسرت به کنسرت با دستمزدی زندگی می کردند و اکنون در شرایط سختی قرار گرفتند. بسیاری از مناطق مختلف اقتصاد تحت تأثیر قرار گرفتند.

بسیاری از مشاغل کوچک تعطیل شده اند. و من نمی دانم که این افراد اکنون با چه چیزی زندگی می کنند. و توهین آمیزترین چیز این است که مشخص نیست چه مدت طول می کشد ، چه مدت همه آنها بی کار هستند.

– امسال اجراهایی داشته اید ، بالاخره بعضی از ماههای تابستان تحت قفل قرار نگرفتند؟

– از زمستان گذشته عملا هیچ اجرایی وجود نداشته است. حتی هنگامی که از من دعوت شدم مجبور شدم امتناع کنم تا خانواده ام را در معرض خطرات مرتبط با ویروس کرونا قرار ندهم. چندین فیلمبرداری در نمایش های تلویزیونی وجود داشت ، یک اجرا در “موج جدید برای کودکان” ، جایی که ما با میکلا رفتیم و بسیار لذت بردیم

– حالا میکلا احتمالاً در خانه است ، با آموزش از راه دور؟

– میکلا در یک مدرسه بین المللی تحصیل می کند ، جایی که آموزش کاملاً به زبان انگلیسی است. حالا هر دو دخترم از راه دور تحصیل نمی کنند. از نظر جسمی به مدرسه بروید. مدرسه آنها این تصمیم را گرفت. آنها تمام اقدامات احتیاطی را رعایت می کنند ، ماسک زدن را تمرین می کنند ، به طور مداوم همه چیز را ضد عفونی می کنند. دانش آموزان منحصراً با بچه های کلاس خود تعامل دارند. با کلاسهای دیگر همپوشانی نداشته باشید.

– یعنی دختران شما با مسافتی که باعث ایجاد تأثیرات متناقض در میان دانش آموزان می شود آشنا نیستند؟

– چرا؟ آشنا آنها در بهار فاصله داشتند. دلمان برای دوستانمان تنگ شده بود ، آنها فاقد تماس جسمی بودند: ببینید ، قدم بزنید ، احمق شوید. این مطالعه به طور عادی ادامه داشت. من این روند را تماشا کردم. همانطور که انتظار می رفت همه از ساعت 8 صبح روشن شدند. معلمان موفق شدند این روند را سازماندهی کنند تا کودکان تمام اطلاعات لازم را دریافت کنند. چیزی را از دست ندهید.

– آیا باید در تحصیل به کودکان کمک می کردید؟

– نیازی نبود که در تحصیل به فرزندانم کمک کنم. اما من دائماً شکایتی از دوستانم می شنیدم ، که در واقع باید خود معلم می شدند ، اما همه آنها والدین بچه های کلاسهای ابتدایی هستند. و البته ، نشستن در کنار رایانه ها و جلب توجه آنها بسیار کوچک است. والدین باید خیلی چیزها را توضیح می دادند. در مورد فرزندان بزرگتر من چنین مشکلی وجود نداشت. من هرگز به آنها كمك نكردم ، هر چند كه چند بار كمك كردم. اما آنها مودبانه آن را نپذیرفتند ، گفتند: “مادر ، همه چیز خوب است. ما کنار می آییم “.

– آیا اصلاً به تکالیف خود نمی روید؟ بررسی نکنید ، آیا سریع نمی کنید؟

– چندین سال است که من در انجام تکالیف به دخترانم کمک نمی کنم. آنها کاملاً همه کارها را خودشان انجام می دهند. بعضی اوقات فقط با دختر بزرگمان Safina با هم فرانسوی می کنیم. من به او کمک می کنم ، زیرا او را به خوبی می شناسم – همچنین در مدرسه به او آموختم. Mikella در حال یادگیری زبان اسپانیایی است و من نمی توانم در این زمینه به او کمک کنم. به نظر من در موضوعات دیگر ، آنها مدتها پیش از من پیشی گرفته اند.

– یادگیری زبان های خارجی دلپذیر است ، مخصوصاً اگر زیاد سفر می کنید. و در مورد علوم دقیق چطور؟

– در مورد برنامه درسی مدرسه و به ویژه دروس مانند فیزیک ، شیمی – من قبلاً همه اینها را فراموش کرده ام. آنها دانش آموزان دبیرستان هستند. آنها برنامه نسبتاً پیچیده ای دارند. آنها کمک نمی خواهند ، فقط پنج و چهار درس می خوانند. نمی توانم شکایت کنم

– در اثر انزوا ، خود را عملاً در زندان می بینید – مرزها بسته است ، هیچ رویداد توده ای رخ نمی دهد – آیا احساس کردید که زندگی معمول شما رو به زوال است؟

– من این را نمی گویم. ما این دوره را با نتایج خوبی سپری کردیم. در ابتدا ، بله – برای همه ما کاملاً روشن نبود که هنگام نشستن در خانه چه کاری باید انجام دهیم. اما در پایان ، اوقات مثمر ثمر و مثبتی داشتیم. معمولاً بچه های بزرگتر تمام روز در مدرسه هستند. و در طی همه گیری ، ما با تمام خانواده بسیار صحبت کردیم ، موسیقی بازی کردیم ، فیلم تماشا کردیم. من همچنین کارهای استودیویی زیادی داشتم. و سرانجام آلبوم جدیدم را که پنج سال است روی آن کار می کنم ، تمام کردم.

– به ما بگویید چه نوع آلبومی را به مردم ارائه می دهید؟

– سال خروجی را با آلبومی با عنوان غیر معمول “می خواهم لباس سفید بپوشم” به پایان می برم. این آهنگ شامل چهارده قطعه است که در سبک ها و سبک های مختلف نوشته و اجرا شده است. آهنگ های آلبوم همه بسیار متفاوت هستند. هر یک از آنها بخشی از من است ، بخشی از روح من است. من واقعاً می خواستم آلبوم را برای عموم مردم ، برای همه منتشر کنم ، در حالی که به خودم خیانت نمی کردم. همچنین ترانه هایی از آلسوی سابق وجود دارد که شنوندگان یک بار آنها را شناخته و دوست داشتند ، در سبک غزل کلاسیک من ضبط شده اند ، آهنگ های آزمایشی وجود دارد ، آهنگ های مد و رقص آور وجود دارد.

– شما گفتید که پختن آن پنج سال طول کشید ، چرا اینقدر طولانی؟

– طرفداران من می دانند که من در زمینه ضبط آهنگ ها بسیار محتاط و سخت کوش هستم. شرایط تغییر می کند ، فصل تغییر می کند. خلق و خوی من تغییر می کند ، و گاهی اوقات چندین بار آهنگ ها را دوباره انجام می دهم ، آن را به تعویق می اندازم و دوباره به آنها بازمی گردم. در این سال ها آهنگ های زیادی نوشته شده است. و برای این آلبوم بهترین و محبوب ترین ها را انتخاب کرده ام.

– میکلا ، که آرزو دارد به عنوان خواننده آرزو کند ، در آلبوم شما حضور دارد؟

– بله ، آهنگ “To you” که در دوره قرنطینه عمومی در سال 2020 با او ضبط کردیم و بعداً در مسابقه بین المللی “موج جدید کودکان” اجرا شد. اما این تنها دوئت نیست. این آلبوم همچنین شامل آهنگ “ما با تو هستیم” – با خواننده رپ محبوب Basta ، که در سپتامبر 2018 منتشر شد و به یک موفقیت واقعی تبدیل شد ، و آهنگسازی “Lepestki” ، دوئت با دیمیتری کلیماشنکو. همچنین یک تازگی به نام “ولتر” منتشر شده است. به طور جداگانه ، من می خواهم به آهنگ “You Come” ، آخرین کار Evgeny Krylatov – موسیقی متن فیلم “تعمیر سال نو” ، که او قبل از عزیمت نوشت ، اشاره کنم. آهنگی تأثیرگذار و درخشان ، مانند خود نویسنده.

– نام آلبوم نسبتاً غیرمعمول است ، چگونه ظاهر شد؟

– آلبوم شامل آهنگی به همین نام است ، که بسیار عمیق است ، از لحاظ معنایی فلسفی است. “من می خواهم لباس سفید بپوشم” – این وضعیت فعلی من است. سال گذشته کل جهان را تغییر داده است. این کلمه وحشتناک – “همه گیری” به زندگی ما ریخته است. در عرض چند هفته مردم درون دیوارهای خود حبس شدند. بیماری ها ، از دست دادن عزیزان و بستگان. فاجعه ، درگیری های نظامی در مناطق مختلف زمین به این موارد اضافه شد. نوعی انبوه منفی بی پایان ، که مردم در آن فرو می روند و به سادگی گم می شوند.

و من واقعاً می خواستم تکه ای از گرما و امید را تقسیم کنم – این سال سیاه و سفید را سپری کنم و خودم را تجدید کنم. با سفید ، تمیز ، روشن شروع کنید – “لباس سفید”.

این خواننده واقعاً امیدوار است که “هرکسی آهنگ خود را در آلبوم پیدا کند ، آهنگی از حال و هوای خودش” ، زیرا با عشق بسیار زیادی منتشر شد و حاوی بخشی از آلسو است.