“آیا می دانید او چیست؟ قوی و ملایم”: ولادیمیر مشکوف در مورد گفت

بازیگران با هم در “یتیم کازانسکایا” بازی کردند

ما آزمایشی داشتیم تا از عزیمت تایتان ها ، استادان ، افراد زنده بمانیم. من هیچ کلمه ای ندارم – این نوعی طوفان است ، رانش زمین که باعث تغییر لایه ای از یک فرهنگ عالی شده است. و تحت آن یا به خاک سپرده می شویم یا زنده می مانیم. نمی دانم…

برای من خوشحالی باورنکردنی بود که با والنتین ایوسیفوویچ کار کردم. فیلم “یتیم کازانسکایا” یکی از اولین هدیه های زندگی من است ، زمانی که سه بازیگر قدرتمند مانند تاباکوف ، گفت و دوروف توافق کردند که در یک کارگردان تازه کار بازی کنند.

تنها چیزی که باعث نجات من شد آماده بودن برای شلیک بود. خوشحالی از دیدن هر سه باهم و چگونگی زندگی مشترکشان یک خوشبختی باورنکردنی بود … این گفت بود که در این گروه سیمان بود ، او به نوعی آنها را به خوبی گره زد.

گفت اولین نفری بود که به سایت آمد – ماجرا از او آغاز شد. و چقدر توجه ، چقدر لمس و ناامن نسبت به کاری که انجام می داد بود. و فقط اعتماد به نفس همه اطرافش به او ایمان می آورد.

بازیگر بزرگ ، استاد. او از هر نظر زیبایی داشت. آیا می دانید او چیست؟ قوی و ملایم من قصد داشتم به او زنگ بزنم ، به او بگویم که ما بالاخره در حال باز کردن یک ترکیب مجسمه ای برای اولگ پاولوویچ هستیم – “اتم خورشیدی”. حالا من تماس نمی گیرم …