اجرای برنامه استراتژیک برای توسعه فوتبال مورد بحث در تاجیکستان – اوستا

اجرای برنامه استراتژیک توسعه فوتبال مورد بحث در تاجیکستان

21 نوامبر 2020 ، 08:10

03اوستا Tj | 21.11.2020 | جلسه گسترده شورای کمیته فنی FFT در آکادمی فوتبال فدراسیون فوتبال تاجیکستان در روستای Almosi Gissara در آستانه 20 نوامبر برگزار شد.

به گفته مرکز مطبوعاتی فدراسیون فوتبال تاجیکستان ، در این جلسه ، تحلیلی در مورد اجرای برنامه استراتژیک توسعه فوتبال در تاجیکستان “Orzu-2026” انجام شد.

در جلسه شورای کمیته فنی فدراسیون فوتبال تاجیکستان که شش ساعت به طول انجامید ، رهبری FTF ، روسای ادارات FTF ، مدیران لیگ فوتبال این کشور ، لیگ فوتبال کودکان و نوجوانان تاجیکستان و آکادمی فوتبال FTF و همچنین روسا و نمایندگان فدراسیون های منطقه ای فوتبال دوشنبه ، خاتلون ، سغد و رشت.

در این نشست ، گزارش های افراد مسئول در مورد کار انجام شده در مرحله اول اجرای برنامه استراتژیک توسعه فوتبال در تاجیکستان و برنامه های تا سال 2023 شنیده شد.

برنامه استراتژیک توسعه فوتبال در تاجیکستان “Orzu-2026” ده جهت اصلی برای توسعه فوتبال در این کشور را مشخص می کند ، از جمله: زیرساخت ها ، بازاریابی ، لیگ ملی ، تیم های ملی تاجیکستان ، بهبود فوتبال جوانان ، آموزش ، توسعه فدراسیون های منطقه ای ، فوتسال ، فوتبال زنان و توسعه داوری.

در جلسه گسترده شورای کمیته فنی فدراسیون فوتبال تاجیکستان که به صورت گفتگوی آزاد برگزار شد ، شرکت کنندگان لیستی از موضوعات و موضوعاتی را تشکیل دادند که باید در آینده نزدیک حل شوند.