اولین نمایش شاخ نظروف “ستاره ها” را با خانواده هایشان و حتی با عصا گرد هم آورد.

معمولاً رویدادهای اجتماعی با فرش قرمز به تدریج گرم می شوند ، اما پس از آن با ظهور الکساندر اولشکو ، که یکی از نقش های اصلی – نمیروویچ-دانچنکو – را در فیلم “خیتروکا” ایفا کرد ، همه چیز با سرعتی سریع شروع شد. علامت چهار. البته مردم نه فقط از ظاهر اولشکو، بلکه از ظاهر او روی عصا شگفت زده شدند. همه نمی دانستند که به نظر می رسد در ماه مارس این بازیگر طبق اصل “سقوط ، بیدار ، گچ” تقریباً از ابتدا رنج می برد. لیز خورد و افتاد و بعد احساس درد شدیدی کرد.

“این اتفاق نه در مجموعه، بلکه در تئاتر واختانگف، در حین اجرای پاول اول رخ داد. علاوه بر این، پزشکان آمبولانس به من گفتند که این یک رگ به رگ شدن است، بنابراین به مدت سه هفته با پارگی تاندون آشیل راه رفتم. خوب، وقتی او دیگر نمی توانست راه برود یا برقصد، معلوم شد که باید فوراً پایش را درمان کند. اما در حال حاضر همه چیز خوب است. حالا وقتی فیلم را تماشا می کنم، عصا را دور می اندازم. به هر حال، حاضران نتوانستند متوجه شوند که گچ اسکندر قرمز است – به لحن فرش قرمز. این هنرمند توضیح داد: “من از عمد آن را حدس نمی زدم، این اتفاق افتاده است.”

وقتی به نظر می رسید که چیزی برای تعجب وجود ندارد، ستارگان شروع به ظاهر شدن کردند، که شما نمی توانید آنها را در عصرهای سکولار چه روز و چه عصر با آتش پیدا کنید. به عنوان مثال، اوگنی پطروسیان به طور غیر منتظره محقق شد. اگر کسی به یاد داشته باشد، اوگنی واگانوویچ نه چندان دور یک بار دیگر وارد ستون شایعات شد، اما با داستانی در مورد نحوه پایان او در بیمارستان. همانطور که معلوم شد، شایعات در مورد مشکلات سلامتی بسیار اغراق آمیز بود، که پطروسیان به خبرنگارانی که از او در سالن سبقت گرفتند گفت. اول از همه ، اوگنی واگانوویچ شکایت کرد که رسانه های زرد یک داستان کامل از این موضوع ساخته اند.

«دو روز بررسی شد و چه لعنتی کردند. من هنوز به بیمارستان نرسیده بودم – قبلاً از همه جا با من تماس گرفته بودند. فکر می کنم این پزشکان بودند که به خبرنگاران گفتند. من قبلاً چندین سال پیش داستان مشابهی داشتم – سپس نتایج تمام آزمایشات من در روزنامه ظاهر شد ، اگرچه در نهایت من حتی به این کلینیک نرسیدم ، “مهمان ستاره دستان خود را بالا برد که عجله کرد تا این موضوع را روشن کند. همه چیز با سلامتی او مرتب بود و او بهترین احساس را دارد.

در مقطعی، لئونید یاکوبویچ، مجری سرشناس “میدان معجزات” نیز روی فرش قرمز دیده شد. برخلاف پتروسیان، او در انزوای باشکوه نبود، بلکه در جمع سه عضو خانواده آمد. به همراه او همسرش مارینا که سال ها با هم بودند، پسرش آرتم که اخیراً تولد 50 سالگی خود را جشن گرفت و همسرش آمدند. به طور کلی فقط دختر واریا و نوه در این شرکت مفقود شده بودند. به طور کلی، این یک مورد نادر است که لئونید آرکادیویچ خانواده را به مردم نشان می دهد، از این نظر او فردی بسته است. بنابراین منتظر مصاحبه هم از او نشدند. تنها چیزی که از یاکوبویچ شنیدیم این است که او مطمئن است که تصویر را دوست خواهد داشت. این شاه نظروف است. به جز خوب چه چیزی می توانم منتظر باشم؟ – مجری تلویزیون را به اشتراک گذاشت.

اتفاقاً افراد دیگری «از تلویزیون» هم اینجا بودند. به عنوان مثال کنستانتین ارنست که بدون همسرش دیده شد، اگرچه او روز قبل در نمایش دیگری دیده شده بود. بازیگر و مجری میخائیل پورچنکوف شکل بدنی خوبی را در زیر یک ژاکت تنگ و دو کودک نشان داد. پسر و دخترش با او آمدند. درست است، آنها بسیار متواضعانه رفتار کردند و روی فرش قرمز به سختی متقاعد شدند که عکس بگیرند. میخائیل در گفتگو با خبرنگاران کم حرف بود، اما گفت که حمایت عزیزان در کار بسیار مهم است.

هنرمندی که نقش گیلیاروفسکی را بازی کرد، گفت: “خانواده، مادرم، کشورم به من کمک می کنند.”

کنستانتین کریوکوف بازیگر ایستاده در نزدیکی که نقش استانیسلاوسکی را بازی می کرد، گفت که این اولین بار نیست که با پورچنکوف در یک سایت انجام می شود و هر بار از این واقعیت خوشحال می شود.

این اولین باری نیست که با او فیلمبرداری می کنیم، پروژه های مختلفی داشتیم. و خوشحال شدم که میشا شریک زندگی من خواهد بود، زیرا با او احساس راحتی می کنم و می توانیم یکدیگر را دوست صدا کنیم، ما تجربه حمایت متقابل در سینما را داریم. اولا، او مهربان، دلسوز و همچنین فردی قدرتمند، قوی، باهوش، عاقل و جذاب است.

با تماشای صحبت های عاطفی کنستانتین در مورد تیراندازی، تکان دادن فرهای زیبای خود، ما، البته، نتوانستیم به یک سوال مهم که سال هاست مورد توجه جنس زن بوده است، پی ببریم: آیا کریوکوف موهای خود را فر می کند یا دارد؟ چنین مدل موی طبیعت؟ در حال حاضر شایعات زیادی در مورد این در وب وجود دارد!

این هنرمند در مصاحبه ای با MK خندید: “من وقت زیادی ندارم که هر روز صبح آنها را فر کنم.” – موهایت.

باید بگویم، آن شب ستاره ها به آرامی جمع شدند، اما همه ما دیدیم. میخائیل شویدکوی، نینا شاتسکایا جذاب و سردبیر MK Pavel Gusev، Nonna Grishaeva، Stasya Miloslavskaya، Anfisa Chernykh، Alexandra Rebenok، Nikas Safronov و بسیاری دیگر نیز به اولین نمایش آمدند. همه ندیدند که حتی ایگور کروتوی در اولین نمایش حضور داشت که سعی کرد تا حد امکان از خبرنگاران پنهان شود. برای این، او حتی یک کلاه سیاه پوشید، اما عکس ها هنوز به وب لو رفت. اتفاقاً او طبق معمول نگاه می کرد، بنابراین پنهان شدن از دوربین ها، شاید، اضافی بود. و البته خالق کارآگاه کارن شاخ نظروف خودش روی فرش قرمز رفت.

اولین نمایش شاخ نظروف “ستاره ها” را با خانواده هایشان و حتی با عصا گرد هم آورد.
اوگنی استیچکین.







کارگردان پرتو زد و حالش عالی بود. در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد نحوه فیلمبرداری، او گفت که حتی چند ساعت برای داستان کافی نیست، که به طور کلی حقیقت به نظر می رسد، زیرا ساخت فیلم یک فرآیند فنی بسیار طولانی و پیچیده بود. .

«تصویر آسان نبود: تعقیب و گریز، دعوا، موارد اضافی بزرگ، مناظر. ما کل Khitrovka، تمام میخانه ها، خانه های فقیر نشین، حتی معبد هند و رودخانه زیرزمینی Neglinnaya را ساختیم. سخت بود، اما نکته اصلی این است که آنها این کار را کردند. دوست داشتم برگردم به خاطرات دوران جوانی. شخصیت های عاشقانه، معمایی، ماجرایی… می خواستم یک داستان پلیسی ماجراجویی سبک با پایانی خوب بسازم تا بیننده از آن لذت ببرد. قبل از آن، من بیشتر و بیشتر فیلمبرداری می کردم، جایی که آنها یا خود را زیر قطار می اندازند یا دیوانه می شوند – کارگردان لبخند زد – حالا تصمیم گرفتم که وقت آن است که به مردم فرصت استراحت بدهم. فکر می کنم امروز مهم است.”

به هر حال، خبرنگاران نتوانستند به یاد بیاورند که تولد شخ نظروف به زودی فرا می رسد، اگرچه او واکنش احساسی به این موضوع نشان داد: «به من یادآوری نکنید. من خیلی دوست ندارم جشن تولد بگیرم.

به طور جداگانه، شایان ذکر است که روند ارائه فیلم توسط کارگردان شاخ نظروف، که قبلاً در سالن برگزار شد، زمانی که همه شرکت کنندگان در مهمانی سکولار و تماشاگران در نهایت در آن جمع شدند. در اینجا، طبق معمول، بدون گنجاندن طنز نیست. کارن جورجیویچ که حس شوخ طبعی فوق العاده ای دارد، فیلم را به شیوه همیشگی خود ارائه کرد و به صورت دوره ای باعث خنده حضار شد.

اگر کسی را نمی شناسید، اسم من کارن شاخ نظروف است. من نمی خواهم اما … اولین نمایش من در این سالن در سال 1362 با فیلم «ما از جاز هستیم» بود. دقیقاً 40 سال گذشت – و من دوباره اینجا هستم. به هر حال ، “ما از جاز هستیم” به مدت نیم سال در سینما پخش شد که در زمان شوروی بد نبود. درست است ، بلیط ها 50 کوپک قیمت دارند. من نگران هستم، بنابراین از اشاره استفاده خواهم کرد. نه به این دلیل که نمی دانم با چه کسی کار کردم، هنوز در این جنون نیستم، اما از هیجان می توانم چیزی را فراموش کنم. پس بازیگر نقش اصلی گیلیاروفسکی میخائیل پورچنکوف است… بازیگر نقش استانیسلاوسکی کنستانتین کریوکوف است. لطفا توجه داشته باشید: به نظر من این اولین استانیسلاوسکی در تاریخ سینمای روسیه است. امسال 125 سال تئاتر هنری مسکو و 160 سال استانیسلاوسکی است. همه فکر خواهند کرد که ما تا تاریخ این کار را انجام دادیم، اما نه: خدا آن را به این ترتیب فرستاد، مصادف شد، “شاخ نظروف نماینده گروه فیلمبرداری بود.

در مقطعی مشخص شد که وقتی کارگردان در حالت هیجان است، هیچ تراکتی با اشاره تضمین کننده موفقیت نیست. این بار Evgeny Stychkin آن را دریافت کرد. او فراموش شده بود. هنگامی که نام فیلمنامه نویسان پس از نام های ذکر شده بازیگران به صدا در آمد، ناگهان شنیده شد: “و ژنیا استیچکین؟ ..”

«خب، همیشه همینطور است و تو می گویی! چهل سال بیهوده نمی گذرد – شخنازاروف خندید. – Evgeny Stychkin یک هنرمند فوق العاده است که من در حال حاضر عکس چهارم را با او انجام می دهم. من آن را از یکی، واقعا.

به هر حال، در حین ارائه، نام کارگردان صحنه های بدلکاری، ایوان شاخ نظروف، نیز مطرح شد، اما کارن جورجیویچ با دیدن یک سوال گنگ در چشمان مخاطب، توضیح داد: “من یک پیش پا افتاده می گویم: همنام.»