اوکراین و ترکیه قرارداد کالاهای نظامی – اوستا – را امضا کردند

اوکراین و ترکیه قرارداد کالاهای نظامی را امضا کردند

15 دسامبر 2020 ، ساعت 11:05

اوستا. Tj | 15.12.2020 | به گزارش اوکرین فرم ، به نقل از سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع ، برای اولین بار در تاریخ ، وزارت دفاع مستقیماً توافق نامه اقتصادی خارجی را برای کالاهای نظامی منعقد کرده است.

خاطرنشان می شود که آندری تاران ، وزیر دفاع ، تعدادی قرارداد دفاعی با شرکتهای ترکیه امضا کرده است.

این رویداد در چارچوب سفر هیئت ترک به ریاست رئیس اداره صنایع دفاعی جمهوری ترکیه اسماعیل دمیر صورت گرفت.

به گفته وزیر دفاع ، ما در مورد پروژه هایی صحبت می کنیم که به منظور تقویت بنیه توان رزمی نیروهای دریایی اوکراین برای بهبود امنیت در منطقه دریای سیاه- آزوف طراحی شده اند. اینها اولین توافق نامه های مشخص تحت توافق نامه اخیراً امضا شده بین کابینه وزیران اوکراین و دولت جمهوری ترکیه است.

تاران ارزیابی عالی ولدیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از مراحل عملیاتی اجرای توافق نامه های حاصل از سفر اخیر وی به ترکیه را به اعضای هیئت ترک منتقل کرد. وزیر گفت ، رئیس دولت امیدوار است که شرکت های مجتمع دفاعی اوکراین با توجه به فن آوری ها و سرمایه گذاری های ترکیه ، انگیزه قدرتمندی برای توسعه دریافت کنند.

به نوبه خود ، اسماعیل دمیر خاطرنشان کرد که ترکیه و اوکراین زمینه های مشترک زیادی در صنعت دفاع دارند. وی گفت ، سرعت انتقال از توافق به همکاری عملی الهام گرفته شده است ، همانطور که گزارش شد ، در ماه اکتبر ، وزیر دفاع اوکراین آندری تاران و رئیس اداره صنعت دفاعی ترکیه اسماعیل دمیر تفاهم نامه ای امضا کردند ، که به ویژه اهداف برنامه های مشترک ساخت و ساز را اجرا می کند کشتی های رزمی ، هواپیماهای بدون سرنشین و انواع موتورهای توربین.

در همان زمان ، وزیر دفاع اوکراین آندری تاران و وزیر دفاع ملی جمهوری ترکیه هولوسی آکار توافق نامه نظامی چارچوبی را بین کابینه وزیران اوکراین و دولت جمهوری ترکیه امضا کردند.

امیدوارم که به نتیجه سودمند سودمند آن برسد.