با استفاده از “قوانین جدید” از Tcell ، بازدید شما به ماه آینده منتقل می شود! – اوستا

با استفاده از “قوانین جدید” از Tcell ، بازدید شما به ماه آینده منتقل می شود!

27 نوامبر 2020 ، ساعت 14:32

03اوستا. Tj | 27.11.2020 | سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار Tcell گزارش داد ، اپراتور پیشرو و ابتکاری کشور – شرکت Tcell پروژه “قوانین جدید” را ارائه می دهد.

مطابق با قوانین جدید ، در برنامه های تعرفه ای پرطرفدار و متقاضی ، با پرداخت به موقع هزینه اشتراک ، مگابایت اینترنت موبایل استفاده نشده به مدت یک ماه نمی سوزد – آنها به ماه بعد منتقل می شوند!

مهمترین چیز در زندگی یک اتصال نامحدود و راحت برای برقراری ارتباط با عزیزان ، به اشتراک گذاشتن موفقیت ها و احساسات است. هر یک از ما در حفظ و طولانی کردن آنچه مهم و ارزشمند است تلاش می کنیم. به همین دلیل است که Tcell “قوانین جدید” را راه اندازی می کند: تمام ترافیک اینترنت تلفن همراه با مشترک باقی می ماند ، حتی اگر وی موفق به صرف آن در یک ماه نشده باشد! مگابایت استفاده نشده تا ماه آینده منتقل می شود.

هنگام تهیه برنامه های تعرفه ای و پیشنهادات منحصر به فرد ، Tcell همیشه قبل از هر چیز علایق و نیازهای مشترکان را در نظر می گیرد. به همین دلیل است که Tcell اغلب به مشترکان تخفیف ، تبلیغات پاداش و پروژه هایی مانند “قوانین جدید” ارائه می دهد.

می توانید ویدیوی مربوط به “قوانین جدید” را در اینجا مشاهده کنید: https://www.youtube.com/watch؟v=79rbLqhc9Os

می توانید با خطوط تعرفه ای که “قوانین جدید” بر روی آنها کار می کند در وب سایت https://www.tcell.tj آشنا شوید

Tcell بزرگترین شرکت مخابراتی در تاجیکستان است که تنها سهامدار آن صندوق توسعه اقتصادی آقاخان (AKFED) است. AKFED یک آژانس توسعه بین المللی است که به ارتقا of کارآفرینی و ایجاد بنگاه های اقتصادی پایدار اختصاص دارد.

AKFED یکی از آژانس های AKDN است ، شبکه ای از آژانس های توسعه خصوصی که به بهبود فرصت ها و شرایط زندگی مردم کشورهای در حال توسعه اختصاص یافته است.

آژانس های AKDN صرف نظر از ملت ، جنسیت و مذهب آنها برای منافع عمومی همه شهروندان کار می کنند. AKDN قصد دارد به توسعه تاجیکستان فعال اقتصادی ، پایدار سیاسی ، متنوع از نظر فکری و تحمل فرهنگی کمک کند.