با خرید تلفن های هوشمند ، مشترکان شرکت Tcell بسته اینترنت را به عنوان هدیه دریافت می کنند! – اوستا

با خرید تلفن های هوشمند ، مشترکان شرکت Tcell بسته اینترنت را به عنوان هدیه دریافت می کنند!

4 دسامبر 2020 ، ساعت 13:11

21اوستا Tj | 04.12.2020 | اپراتور پیشرو و ابتکاری کشور ، Tcell ، به افتخار بیستمین سالگرد تولید این شرکت و سال نو پیش رو ، همچنان به اهدا gifts هدایا می پردازد! مشترکین شرکتی این شرکت این امکان را دارند که تلفن های هوشمند سامسونگ و XIAOMI را به صورت اقساطی خریداری و بسته هدایای ترافیک اینترنت را دریافت کنند!

این سری از تلفن های هوشمند شامل هر دو مدل ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A10s ، ردمی نوت 8 ، ردمی نوت 9 و مدل های برتر سامسونگ گلکسی اس 20 است.

بسته به مدل گوشی هوشمند خریداری شده ، تلفن های هوشمند را می توانید برای پیش پرداخت و اقساطی از 3 تا 6 ماه خریداری کنید.

و بهترین قسمت این است که هر مشترکی که یک گوشی هوشمند خریداری کند بسته به مدل گوشی هوشمند خریداری شده ، بسته اینترنت رایگان از 5000 مگابایت تا 20000 مگابایت دریافت می کند!

امروز ، Tcell سهم عمده ای از بخش شرکت های ارتباط از راه دور در تاجیکستان را به خود اختصاص داده است. Tcell بسته به نیاز هر مشتری ، راه حل های تجاری متناسب با آن را ارائه می دهد.

Tcell بزرگترین شرکت مخابراتی در تاجیکستان است که تنها سهامدار آن صندوق توسعه اقتصادی آقاخان (AKFED) است. AKFED یک آژانس توسعه بین المللی است که به ارتقا of کارآفرینی و ایجاد بنگاه های اقتصادی پایدار اختصاص دارد.

AKFED یکی از آژانس های AKDN است ، شبکه ای از آژانس های توسعه خصوصی که به بهبود فرصت ها و شرایط زندگی مردم کشورهای در حال توسعه اختصاص یافته است.

آژانس های AKDN صرف نظر از ملت ، جنسیت و مذهب آنها برای منافع عمومی همه شهروندان کار می کنند. AKDN قصد دارد به توسعه تاجیکستان فعال اقتصادی ، پایدار سیاسی ، متنوع از نظر فکری و تحمل فرهنگی کمک کند.