تئاتر استانیسلاوسکی دچار ویروس کرونا می شود: بیش از پنجاه نفر بیمار هستند

نمایش های معلق

مدیریت تئاتر موزیکال استانیسلاوسکی و نمیروویچ-دانچنکو مسکو تصمیم گرفت که اجرای نمایش ها را از 10 تا 22 دسامبر سال 2020 به حالت تعلیق درآورد. این را موارد جداگانه بیماری توضیح می دهند.

“علی رغم رعایت دقیق تمام اقدامات بهداشتی لازم ، موارد جدا شده از ویروس کرونا ویروس (COVID-19) در تئاتر رخ داده است. برای غلبه بر وضعیت ، ما به روال عمومی پذیرفته شده روی آوردیم – تا حضور همزمان تعداد زیادی از مردم در یک فضای محدود را به حداقل برسانیم و حتی از آن محروم کنیم. اولویت ، سلامت کارمندان و تماشاگران ما است “- چنین اطلاعیه ای امروز در وب سایت رسمی تئاتر منتشر شد.

همانطور که MK موفق شد از منابع معتبر داخل تئاتر بیاموزد ، موارد بیماری کاملاً جدا نیستند. در مغازه های مختلف تئاتر ، واقعه متفاوت است. بنابراین ، آنها می گویند ، به عنوان مثال ، تقریباً تمام قسمت صحنه تئاتر بیمار شد (در بین بیماران مونتاژگرهای زیادی وجود دارد) و کسی برای صحنه پردازی وجود ندارد. و در کل ، تئاتر “صحبت” از 52 بیمار است. اگرچه ، به عنوان مثال ، در یک گروه باله ، موارد تشخیص COVID-19 نادر است و در واقع ، هیچ موردی وجود ندارد.

حداقل تئاتر قرنطینه نمی شود و کارگاه های خلاقانه ، طبیعتاً با رعایت تمام تدابیر امنیتی ، همچنان ادامه دارد. رقصندگان باله در کلاس ها شرکت می کنند و تمرینات نمایش ها نیز متوقف نشده است.

مدیریت تئاتر وعده می دهد که نمایش ها از 23 دسامبر از سر گرفته می شوند و تئاتر امیدوار است که شب سال نو و آغاز سال جدید 2021 را همراه با تماشاگران ملاقات کند.